
Zatímco spousta studií o naslouchání komunitě jen mluví, vývojáři Ghost of Yotei to očividně myslí smrtelně vážně. Shuhei Yoshida uvedl, že Sucker Punch sbírá zpětnou vazbu ze všech stran, i díky tomu si dříve mohl vyzkoušet několik verzí Ghost of Tsushima, a nyní totéž platí pro Ghost of Yotei. „O můj názor se zajímali i poté, co jsem odešel z PlayStationu. Vždycky to působilo skvěle,“ řekl Yoshida a dodal, že se na vydání hry upřímně těší.
Uznávaný herní veterán navíc zmínil, že ze všech studií, se kterými kdy pracoval, to byly právě Naughty Dog a Sucker Punch, které vždy dokázaly vytvořit hru, jež působí naprosto přirozeně a intuitivně. Podle Yoshidy je hraní jejich titulů tak plynulé, že člověk úplně zapomene, že drží ovladač. „Všechno prostě dokonale sedí a funguje, jak má,“ dodal.
Úctyhodná je ale i technická stránka očekávaného titulu. Ghost of Yotei je podle Yoshidy bez herních chyb. „Ta hra nemá bugy a nepadá. I když měnili souboje už několikrát, pořád to funguje,“ prozradil. Titul, který zvládne vymastrovat i technickou stránku a při vydání nezpůsobí problémy, jakým si prošel například Cyberpunk 2077, je něco, co hráči rozhodně ocení.