Přejít k hlavnímu obsahu

Nevídaná věc. Ghost of Yotei je bez bugů už od raného vývoje, prozradil herní veterán

18. 4. 2025 | 08:00 Gaming
Bývalý šéf PlayStationu Shuhei Yoshida pochválil Ghost of Yotei a označil hru za „bezchybnou a plně hratelnou už v raných fázích vývoje“. To, o čem si mohl Cyberpunk 2077 nebo Assassin's Creed Shadows nechat jen zdát, mění pokračování Ghost of Tsushima ve skutečnost.
Ghost of Yótei
Ghost of Yótei
Zdroj: Sucker Punch

Zatímco spousta studií o naslouchání komunitě jen mluví, vývojáři Ghost of Yotei to očividně myslí smrtelně vážně. Shuhei Yoshida uvedl, že Sucker Punch sbírá zpětnou vazbu ze všech stran, i díky tomu si dříve mohl vyzkoušet několik verzí Ghost of Tsushima, a nyní totéž platí pro Ghost of Yotei. „O můj názor se zajímali i poté, co jsem odešel z PlayStationu. Vždycky to působilo skvěle,“  řekl Yoshida a dodal, že se na vydání hry upřímně těší.

Uznávaný herní veterán navíc zmínil, že ze všech studií, se kterými kdy pracoval, to byly právě Naughty Dog a Sucker Punch, které vždy dokázaly vytvořit hru, jež působí naprosto přirozeně a intuitivně. Podle Yoshidy je hraní jejich titulů tak plynulé, že člověk úplně zapomene, že drží ovladač. „Všechno prostě dokonale sedí a funguje, jak má,“ dodal.

Úctyhodná je ale i technická stránka očekávaného titulu. Ghost of Yotei je podle Yoshidy bez herních chyb. „Ta hra nemá bugy a nepadá. I když měnili souboje už několikrát, pořád to funguje,“ prozradil. Titul, který zvládne vymastrovat i technickou stránku a při vydání nezpůsobí problémy, jakým si prošel například Cyberpunk 2077, je něco, co hráči rozhodně ocení.

Hry mě baví i živí od roku 2017, aktuálně se jim věnuji na pozici herní producentky v jednom brněnském studiu. Psaní o hrách je pak pro mě radostí a koníčkem. Kromě nebezpečného tria CS2, LoL a Age of Empires II mám ráda sport a pivo.