
Za hrou stojí české studio Fajtov, které už dřív přineslo stylovou mlátičku stejného jména. Tentokrát ale přidávají ještě větší dávku kreativity – Prima Materia vznikla jako součást módního konceptu návrháře Tobiase Schuberta v rámci Prague Fashion Week. Ale tohle není jen nějaký promo materiál, co skončí v šuplíku. Po módní přehlídce, která proběhne na konci dubna, bude hra dostupná veřejnosti.
A co dělá tuhle bojovku extra cool? Realismus. Pohyby všech postav ve hře dělali profesionální kaskadéři, takže každý úder, blok a výskok vypadá jako z filmu. Plus, každá postava má vlastní relikvii, která ovlivňuje nejen vzhled, ale i styl boje – a tyhle designy pak Tobias promítl i do reálných outfitů na přehlídce. Celý koncept vychází z alchymistického pojmu prima materia, tedy prvotní substance, ze které podle starých textů všechno vzniká. To fanoušci rappera určitě slyšely i v jeho textech.
Zatím je venku jen 20 limitovaných kopií, ale nebojte, po fashion weeku se Prima Materia dostane mezi lidi. A jestli chcete vidět, jak to vypadá, když se Yzo místo rapu rozhodne rozsekat někoho v digitálním ringu, sledujte tohle pečlivě. Tahle česká bomba spojuje svět, kde rap, móda a videohry táhnou za jeden kabel.