Přejít k hlavnímu obsahu

** Counter-Strike 1.6 nový Update! Pryč s bugy? Ne!

28. 4. 2009 | 07:46 Counter Strike 1.6
Nejsou to ani tři dny, co vyšel nepovedený update na naší oblíbenou hru Counter-Strike a nyní tu máme další. Každý, kdo měl tu smůlu a zkusil si zahrát s patchem vydaným 20.4.2009 (více v článku zde) musel mít rozpolcené pocity. VALVe se snažilo odstranit nechvalně proslulý Begrip Jump, což je chvályhodné, nadruhou stranu způsob fixu už nikoli. Prakticky celá komunita se vzbouřila a bylo jasné, že VALVe musí něco udělat. Kritika padala na tým vývojářů jako déšť, a sprostých slov padlo též nespočet. Ale nyní už nemusíme zoufat (snad). Dnes vyšel nový patch, který by měl CSko vracet zpět do původních kolejí.
Výchozí obrázek

Nejsou to ani tři dny, co vyšel nepovedený update na naší oblíbenou hru Counter-Strike a nyní tu máme další. Každý, kdo měl tu smůlu a zkusil si zahrát s patchem vydaným 20.4.2009 (více v článku zde) musel mít rozpolcené pocity. VALVe se snažilo odstranit nechvalně proslulý Begrip Jump, což je chvályhodné, nadruhou stranu způsob fixu už nikoli. Prakticky celá komunita se vzbouřila a bylo jasné, že VALVe musí něco udělat. Kritika padala na tým vývojářů jako déšť, a sprostých slov padlo též nespočet. Ale nyní už nemusíme zoufat (snad). Dnes vyšel nový patch, který by měl CSko vracet zpět do původních kolejí.

 

A co nám nový update (vydaný 22.4.2009) přináší?

Opraven zvuk skoku, kdy hráč přechází z různých povrchů
Opraven pád hry, když ve spectrátoru zmáčknete TAB

Snad bude tento update přínosem. Bohužel nemám teď šanci ho vyzkoušet a tak vás prosím, abyste se o vaše dojmy podělili v komentářích pod tímto článkem.

 

update#6: Možná vám to přijde směšné, ale VALVe se po 10 letech vrhlo na fix flashbugů xD

 

update#5: Včera se na Steamu objevila betaverze Counter-Strike 1.6 obsahující následující:

* klasický duckjump nedělá žádný zvuk jako to bylo dříve
* skok při walkování STÁLE dělá zvuk, který je ale o 65% tišší než standartní.
* zamezení pohybu je nyní po 2hém nebo více nekompletních ducků, nikoli po prvním.
* zamezení unducku nebude aplikována po vyskočení - způsobené penalizací skoků (například při dvou skokách, což jde obejít bunnyhopem)

Vyzkoušel jsem tuto betu a můžu říct, že se jedná o vcelku podařený počin. Begrip zmizel prakticky úplně. Na ztišený zvuk při walkjumpu si udělám názor až po pár mixech.

 

update#4: Opravdu úchvatně vyřešené, že VALVe?

 

 

update#3: Zdá se to jen mě divné?

 

update#2: Neoficiální info: "Všimli jsme si, že je malé množství hráčů nespokojeno s updaty pro Half-Life Counter-Strike, které jsme vydali po 20tém dubnu 2009. Pokud v budoucnu budou vytvářeny topicky na toto téma na SteamPowered fóru, bude docházet k banům. Update byl vytvořen za účelem odstranění "Begrip Jumpu" a nedojde k jeho zrušení. VALVe tým zrevidoval tyto aktualizace a dospěl k závěru, že nejsou třeba žádné další opatření. VALVe bude i nadále pokračovat v podpoře Half-Life Counter-Strike a v budoucnu bude hru zlepšovat odstraňováním co nejvíce exploitů, na které přijde. Děkujeme"
Doufejme, že se tato zpráva nepotvrdí :-(

 

update#1: Tak jak to tak vypadá, tak si z nás VALVe jen dělá srandu. Styl, kterým opravili zvuk při skoku je snad až směšný. Nyní je slyšet zvuk skoku stejně, ať stojíte kde stojíte. V praxi to vypadá tak, že při skoku na železe je zvuk jako při skoku na písku. VALVe se asi opravdu snaží pohřbít CS16 :-(

 

za tým united-games, mullDie