Nejsou to ani tři dny, co vyšel nepovedený update na naší oblíbenou hru Counter-Strike a nyní tu máme další. Každý, kdo měl tu smůlu a zkusil si zahrát s patchem vydaným 20.4.2009 (více v článku zde) musel mít rozpolcené pocity. VALVe se snažilo odstranit nechvalně proslulý Begrip Jump, což je chvályhodné, nadruhou stranu způsob fixu už nikoli. Prakticky celá komunita se vzbouřila a bylo jasné, že VALVe musí něco udělat. Kritika padala na tým vývojářů jako déšť, a sprostých slov padlo též nespočet. Ale nyní už nemusíme zoufat (snad). Dnes vyšel nový patch, který by měl CSko vracet zpět do původních kolejí.
A co nám nový update (vydaný 22.4.2009) přináší?
Opraven zvuk skoku, kdy hráč přechází z různých povrchůOpraven pád hry, když ve spectrátoru zmáčknete TAB
Snad bude tento update přínosem. Bohužel nemám teď šanci ho vyzkoušet a tak vás prosím, abyste se o vaše dojmy podělili v komentářích pod tímto článkem.
update#6: Možná vám to přijde směšné, ale VALVe se po 10 letech vrhlo na fix flashbugů xD
update#5: Včera se na Steamu objevila betaverze Counter-Strike 1.6 obsahující následující:
* klasický duckjump nedělá žádný zvuk jako to bylo dříve
* skok při walkování STÁLE dělá zvuk, který je ale o 65% tišší než standartní.
* zamezení pohybu je nyní po 2hém nebo více nekompletních ducků, nikoli po prvním.
* zamezení unducku nebude aplikována po vyskočení - způsobené penalizací skoků (například při dvou skokách, což jde obejít bunnyhopem)
Vyzkoušel jsem tuto betu a můžu říct, že se jedná o vcelku podařený počin. Begrip zmizel prakticky úplně. Na ztišený zvuk při walkjumpu si udělám názor až po pár mixech.
update#4: Opravdu úchvatně vyřešené, že VALVe?
update#3: Zdá se to jen mě divné?
update#2: Neoficiální info: "Všimli jsme si, že je malé množství hráčů nespokojeno s updaty pro Half-Life Counter-Strike, které jsme vydali po 20tém dubnu 2009. Pokud v budoucnu budou vytvářeny topicky na toto téma na SteamPowered fóru, bude docházet k banům. Update byl vytvořen za účelem odstranění "Begrip Jumpu" a nedojde k jeho zrušení. VALVe tým zrevidoval tyto aktualizace a dospěl k závěru, že nejsou třeba žádné další opatření. VALVe bude i nadále pokračovat v podpoře Half-Life Counter-Strike a v budoucnu bude hru zlepšovat odstraňováním co nejvíce exploitů, na které přijde. Děkujeme"
Doufejme, že se tato zpráva nepotvrdí :-(
update#1: Tak jak to tak vypadá, tak si z nás VALVe jen dělá srandu. Styl, kterým opravili zvuk při skoku je snad až směšný. Nyní je slyšet zvuk skoku stejně, ať stojíte kde stojíte. V praxi to vypadá tak, že při skoku na železe je zvuk jako při skoku na písku. VALVe se asi opravdu snaží pohřbít CS16 :-(
za tým united-games, mullDie