Herní plug-in s názvem zBlock již pár let zajišťuje pohodlné hraní na 99% herních serverů. Díky pohotovému vývojářskému týmu dokáže zBlock rychle reagovat na jakýkoliv nový bug či „exploit“, který se ve hře objeví.Nyní vývojáři a testeři tohoto programu stojí před úkolem největším. Díky obecné shodě komunity a adminů na zakázání crouch-bugu a bunny-hopu bylo rozhodnuto, že zBlock znemožní i jejich pouhé zkoušení.Podle posledních informací se budou servery, kde je zBlock nainstalován, chovat velmi podobně jako Counter-Strike 1.6. V případě crouch-bugu již nebude možné se skrčit, dokud nebude váš model vzpřímený. Podle informací jednoho z testerů – Loica „RegnaM“ Pérona z VeryGames tento fix již funguje uspokojivě.
Herní plug-in s názvem zBlock již pár let zajišťuje pohodlné hraní na 99% herních serverů. Díky pohotovému vývojářskému týmu dokáže zBlock rychle reagovat na jakýkoliv nový bug či „exploit“, který se ve hře objeví.
Nyní vývojáři a testeři tohoto programu stojí před úkolem největším. Díky obecné shodě komunity a adminů na zakázání crouch-bugu a bunny-hopu bylo rozhodnuto, že zBlock znemožní i jejich pouhé zkoušení.
Podle posledních informací se budou servery, kde je zBlock nainstalován, chovat velmi podobně jako Counter-Strike 1.6. V případě crouch-bugu již nebude možné se skrčit, dokud nebude váš model vzpřímený. Podle informací jednoho z testerů – Loica „RegnaM“ Pérona z VeryGames tento fix již funguje uspokojivě.
Ukázka Bunnyhop fixu:
V případě znemožnění bunny-hopu se hovoří, že opět, stejně jako v 1.6, bude možné „skákat“, ovšem hráč již nebude až směšně zrychlovat každým odrazem, jakákoliv výhoda tedy zmízí.
Další informace by se měly uvolnit co nejdříve a tuto novinku okamžitě zavedeme na United-Games CS:Source serverech.