První problém začíná když nás GPS vede špatně a my musíme zajíždět 20 kilometrů. Když se dostáváme na dálnici, potkáváme šílenou kolonu. To by ještě nebylo to nejhorší, kdyby jsme všichni nezačali slyšet dost zlověstné zvuky od kola. Po úmorné, jeden a půl hodinové tlačenici se dostáváme trochu stranou abychom se dozvěděli, že je nejspíš vadné ložisko a tudíž nám může bez problémů odpadnout kolo. Poslušně se zařazujeme do tlačenice, abychom po 2 hodinách (1800 metrů) dojeli do městečka s autoservisem.
Začal to krásný letní den a my vstáváme v 6 hodin připraveni na sraz na Opatově, jak jinak než ve velmi dobré náladě. Všechno probíhá bez problémů, nasedáme do auta a vyrážíme na to, co se zdá být pohodovou cestou po dálnicích.
První problém začíná když nás GPS vede špatně a my musíme zajíždět 20 kilometrů. Když se dostáváme na dálnici, potkáváme šílenou kolonu. To by ještě nebylo to nejhorší, kdyby jsme všichni nezačali slyšet dost zlověstné zvuky od kola. Po úmorné, jeden a půl hodinové tlačenici se dostáváme trochu stranou abychom se dozvěděli, že je nejspíš vadné ložisko a tudíž nám může bez problémů odpadnout kolo. Poslušně se zařazujeme do tlačenice, abychom po 2 hodinách (1800 metrů) dojeli do městečka s autoservisem.
Projedeme 4 autoservisy bez jakékoli známky přítomnosti alespoň jednoho člověka. Podaří se nám najít linku na auto-záchranu a čekáme na technika. Jsme kdes uprostřed města, které nevíme jak se jmenuje a přijíždí technik co neumí anglicky - zábava může začít. Po mnoha a mnoha slovech typu Wurst se dozvídáme, že autíčko zůstane tady a my budeme odvezeni na vlakové nádraží, auto si nelze v neděli půjčit. Jedeme na vlakové nádraží a abych to zkrátil podařilo se nám sehnat velmi lukrativní lístek za téměř veškeré naše peníze (peníze na hotel a zbytek měl manažer Virp) - cca. 600 Eur, tedy přibližně 15500 CZK.
Vše se zdá po 3 přestupech OK, ale to bychom nebyli my kdyby se něco nestalo. Přichází atraktivní hlášení ve francouzštině s velmi zřetelným ENGINE FAULT. Musíme proto měnit další dva vlaky, tady chci poděkovat MOD kteří nás zachránili a řekli průvodčímu aby na nás počkal a my jsme tedy mohli nasednout do vlaku, který konečně dojel do Antwerp - o 8 hodin později než jsme se tam měli dostat. Cesta zpátky může začít.
Končíme turnaj a jdeme se zeptat na vlaky. Auto je kdesi uprostřed Německa a my nemáme 600 eur na zaplacení opravy, tudíž musíme jet do Prahy. Sháníme lístky a různé způsoby dopravy, musíme ale jednat rychle protože nádraží zavírá za hodinu. Cena je stanovena na "velmi pěkných" 886 Euro ( 26000 CZK), které samozřejmě už nemáme. Snažíme se dát dohromady co to jde a Marc nás ujišťuje, že v nejhorším má kartu kterou zaplatíme. Přichází samozřejmě na nejhorší, ale kartička říká - Ne kluci, vy dneska nikam nejedete. Musíme do bankomatu, spěcháme jak to jde a bankomat nás překvapuje nemilím zjištěním, že karta má limit na výběr v hotovosti a my tedy nemáme dost peněz. Snažíme se najít autobusy, všechno obsazené, Marc volá kam to jen jde a hledáme náhradní řešení.
Záchrana na poslední chvíli přichází nakonec od našich kamarádů z RedLine (thx Jerome), kteří nám na vlak půjčili. Vlak jede tak brzy ráno, že většina ani nejde spát. Zdá se, že všechno je v pohodě. Třikrát přestupujeme a jsme na posledním vlaku, který jede do Prahy, naprosto zničení. Ale co by se nestalo, v Čechách zatím byla bouře a stromy popadaly, strhaly dráty a poškodily koleje. Čekáme tedy dvě hodiny než se začne něco dít. Konečně jsme na vlaku směr Karlštejn kde máme přestoupit na autobus. Ten ale nepřijede a my se valíme davem na další vlak na Prahu. Po dalším a dalším čekání ještě jednou stavíme aby se k nám přestoupil celý vlak a tudíž znovu čekáme. Dorážíme na Hlavní nádraží a snažíme se koupit lístky.
Všechny vlaky mají urputné zpoždění, Tomáš (WT) má nakonec štěstí a stíhá vlak směr jeho domov. My se k lístků po půl hodině stejně nedostaneme a tak se jedeme najíst. Přichází zpráva od WT ve smyslu toho, že skončil v nějaký vesnici a čeká ho tůra 3 hodiny pěšky. Sneix u mě zůstává přespat 5 hodin aby se dostal na vlak a cestoval dalších 6 hodin. PhP a Guard nakonec stihli vlak, 3 hodiny zpoždění, 8 hodin cesty přecpaným vlakem pomalu bez místa na stání a jeden ztracený mobil - další bilance cesty na Slovensko.
Ještě nás čeká cesta do Německa, kde musíme uhradit opravu auta a dostat se zpátky. Perfektní výlet, kde jsme utratili nad očekávané výdaje 2300 €, tedy zhruba 57 000 CZK z vlastních peněz. Teď už nám jen zbývá modlit se, abychom něco z této částky zase viděli a abychom měli chuť kdy někam vůbec jet. STR out.