Facebook - kdo by ho v dnešní době neznal. Už dávno jsou pryč časy, kdy ho využívali pouze mladí, kteří si právě v našich končinách mysleli, že se jedná o obdobu Líbímseti. V současnosti se jedná o nejrozšířenější sociální síť, kterou využívají lidé téměř všech věkových kategorií. Prakticky s každým novým dnem je odkryta další část jejího nepřeberného potenciálu. O jednu z posledních novinek se postarali vývojáři z PLAYzone, kteří ve spolupráci se studiem Electronic Arts vytvořili zábavnou aplikaci, v níž můžete vyhrát například Xbox 360, parfém Lamborghini nebo hru Need for Speed.
Právě vydání nového dílu s podtitulem Shift oblíbené série NFS hra pro Facebook provází a ostatně je i podle ní pojmenována. Je vysoce chytlavá a zároveň jednoduchá, takže jí může hrát každý. Základním principem je zajet co nejlepší čas na trati, k čemuž vám má dopomoci zisk lepších aut a jejich připravenost k závodu. Oboje se odvíjí od aktivity vašich přátel, kteří přijmou pozvánku do vaší stáje. Čím více jich máte, tím lepší vůz vlastníte a čím více se jich podílí na denních opravách, o to lepší výkony váš automobil předvádí. Dění v aplikaci rovněž zásadně ovlivňují bonusy, které se zde zcela náhodně generují. Pomohou vám zvýšit připravenost či snížit čas zajetí závodu.
A proč je hra oproti ostatním na Facebooku netradiční? Od 10. do 24. září v ní bude spuštěna akce NFS World Tour, což není nic jiného než soutěž o pořádné ceny! Každý den si odnese jeden ze závodníků originální škrabku Need for Speed: Shift. A hlavně po skončení WT si tři nejlepší hráči odnesou ceny v podobě konzole Xbox 360 od Microsoftu, parfému Lamborghini, hry Need for Speed: Shift pro libovolnou platformu či trička a klíčenky. Máte také profil na Facebooku, tak proč ještě nezávodíte?