Je to necelý měsíc, co vyšel nejnovější opravný patch pro CSPromod. Verze 1.05 sice nepřinesla ohlasu, jak se z počátku očekávalo, vše by ale mohla změnit nejnovější úpravy a pojmenování 1.06. Bude šestka i tentokrát působit magickým dojmem?
Je to necelý měsíc, co vyšel nejnovější opravný patch pro CSPromod. Verze 1.05 sice nepřinesla ohlasu, jak se z počátku očekávalo, vše by ale mohla změnit nejnovější úpravy a pojmenování 1.06. Bude šestka i tentokrát působit magickým dojmem?
Rok jsme čekali na to, než vývojaří CSPromodu uvolní do světa nejvíce upravenou verzi CSPromodu - 1.05. Hra ale nevyvolala tolik bouřlivých ovací jako předchozí díl, světoví hráči se prozatím k přechodu na novodobé CSko nijak nevyjádřili a vývojáři se museli i tak spokojit s menší kritikou. Většinu problémů by měla vyřešit ale verze 1.06, která byla vypuštěna před dvěma dny do internetového oběhu.
Co se změnilo?
- Hlavním problémem, se kterým se 1.05 potýkala, byla tloušťka T modelů. Ty totiž byly o něco hubenější než jejich CT protivníci, tudíž ten kdo hrál za teroristy měl značnou výhodu.
- Teroristé měly také výhodu v hitboxech. Od nové verze budou mít "Téčka" více čtvercovanou hlavu
- Dále byla zmenšena délka granátu o sedm jednotek
- Na csp_dust2 pozměněno okno na B
- Kata v csp_dust2 trochu zesvětleny
- Přidáno 20 spawn spotů pro csp_train
- Opraveny problémy s padáním hry
- Přidán příkaz cl_aternate_flash pro testování ATi a Nvidia karet
- A mnoho dalšího...
Pokud máte zájem si celý log změn přečíst, stačí navštívit stránky CSPromodu.