Přejít k hlavnímu obsahu

PLAYOFF SteelSeries 5v5 Classic - informace

8. 1. 2012 | 16:43 Counter Strike 1.6
Již zítra, tedy 8. 1., nás od 19 hodin čeká odstartování baráže do GIGABYTE ligy v podobě PLAYOFF na 5on5 Classic ClanBase. Zde se dozvíte systém, harmonogram i doplňující pravidla baráže.HarmonogramPlayoff nebude odehráno v jednom dni, jako tomu bylo v předchozích sezónách. Tentokrát totiž funguje i jako kvalifikace do čtvrté sezóny GIGABYTE ligy, proto se budou jednotlivá kola hrát v následujících termínech:
Výchozí obrázek

Již zítra, tedy 8. 1., nás od 19 hodin čeká odstartování baráže do GIGABYTE ligy v podobě PLAYOFF na 5on5 Classic ClanBase. Zde se dozvíte systém, harmonogram i doplňující pravidla baráže.

Harmonogram

Playoff nebude odehráno v jednom dni, jako tomu bylo v předchozích sezónách. Tentokrát totiž funguje i jako kvalifikace do čtvrté sezóny GIGABYTE ligy, proto se budou jednotlivá kola hrát v následujících termínech:

  • 1. kolo WB od 8. ledna
  • 2. kolo WB a 1. kolo LB od 12. ledna
  • 3. kolo WB a 2. kolo LB od 16. ledna
  • 4. kolo WB a 3. kolo LB od 19. ledna
  • Finále WB a 4. kolo LB od 23. ledna
  • 5. kolo LB od 26. ledna
  • 6. kolo LB od 30. ledna
  • Semifinále LB od 2. února
  • Finále LB od 5. února
  • Grand Finále od 6. února

Systém

Z clanbase postoupí 32 týmů a 4 náhradníci. Týmy budou rozlosovány (systém první vs. poslední) do Double Elimination  pavouka a zahrají si systémem BO3 kde první mapu volí admin a následující mapu vybere tým který prohrál první mapu apod. Finálovou první mapu si vybere tým který postoupil z LB a týmu z WB stačí vyhrát pouze 1 mapa.

Pravidla

Vzhledem k tomu, že playoff funguje i jako kvalifikace, pravidla pro zápasy se pozmění. Hlavním rozdílem jsou tato pravidla:

  • Pořizování záznamu hry
    Každý účastník zápasu musí bezpodmínečně natáčet záznam hry po celou dobu svého působení v zápase do in-eye dema. Toto demo/dema je po odehrání zápasu povinnen nahrát na jeho stránku nejpozději do 24 hodin ve formátu .zip.
    Minimálně jeden hráč každého týmu musí pořídit status/rcon status screenshot a následně jej nahrát k zápasu.
  • Kontrola 32 bit
    Před začátkem zápasu jsou všichni přítomní hráči povinni udělat tzv. smokescreen, tedy screenshot ze hry s minimálně jedním viditelně vybouchlým smoke granátem, minimálně jedním modelem spoluhráčů, tabulkou hráčů a net_graphem 1,2 nebo 3. Když se hráč napojí (znovu) na server v průběhu hry, je takovýto screenshot povinen pořídit při nejbližší možné příležitosti.
    Všechny smoke screenshoty pořízené během zápasu musí hráči dodat na jeho stránku nejpozději do 24 hodin ve formátu .BMP.

Postup do GIGABYTE ligy

Týmy, které obsahují osm hráčů, nebudou mít možnost se skrz playoff kvalifikovat do GIGABYTE ligy, dokud jednoho ze svých spoluhráčů nevyřadí. Je tomu tak z důvodu maximálního počtu hráčů v GIGABYTE lize, který se rovná sedmi.

Musí tedy napsat adminovi turnaje J.a.n.y.y, koho z týmu vyřadit, abyste měli možnost se účastnit kvalifikace.

Týmy podle celkového pořadí postoupí do GIGABYTE LIGY podle počtu volných slotů v lize.

Zabanovaní hráči

Z důvodu podvodu v playoff 2on2 ClanBase se hráči Mates 'un1' Koula, Tomáš 'Nixonn' Jirásek a Ondřej 'Endruu' Piták nemohou zúčastnit 5on5 ClanBase playoff. Stejně tak nemá možnost účastnit se Tomáš 'smallito' Bortel kvůli neúčasti na české WCG kvalifikaci.

Tým BANNED byl proto vyřazen z playoff, jelikož kvůli banům nemá alespoň pětičlennou sestavu.