Úplně všechno o reworku hlavní mapy v League of Legends.
Následují oficiální informace od Riotu, ve kterých se designéři snažili vysvětlit, co je vedlo ke změnám hlavní mapy, jak postupovali a které hlavní cíle si vytyčili. Začneme pěti hlavními body, kterých se Riot tým snažil reworkem dosáhnout.
- Čistota a přehlednost
- Vizuální přesnost
- Styl hry
- Tematická soudržnost
- Výkonnost
V následujících řádcích se na jednotlivé body podíváme podrobněji a řekneme si také, co všechno se bude měnit.
Čistota a přehlednost
V League of Legends může i krátký okamžik znamenat rozdíl mezi životem a smrtí. Všichni známé hromadné souboje, kdy se po několika vteřinách podíváme na šedou obrazovku a nejsme si přesně jisti, co se stalo. Je to kvůli tomu, že se střetává několik druhů a vrstev vizuálních vjemů, které člověk musí přijímat a vyhodnocovat. Jsou to:
- Herní User Interface
- Schopnosti a útoky šampionů a jednotek
- Šampioni a jednotky
- Prostředí
V dnešním Summoner's Riftu je okolní prostředí tematicky velmi podobné dalším "vrstvám" a může být těžké dostatečně rychle vyhodnotit, co se děje.
V updatu k Summoner's Riftu se snažíme upravit barvu a úroveň detailů prostředí a docílit toho, aby byl šampion vždy jasně viditelný - to všechno umožní čistší prostor pro hru, kde se důležité informace objeví jasně a nebudou ničím rušeny.