První ročník Vodafone YOU FESTu, který přinesla Prima COOL spolu s ÓČKEM, zaznamenal u návštěvníků nevídaný úspěch. Na tuto unikátní akci, která se vyznačuje jedinečným snoubením hudby, youtuberingu, gamingu, lifestylu a fresh food festivalu přišlo 6 tisíc lidí.
Již hodinu před otevřením areálu naplánovaným na 11 hodin, tvořily davy návštěvníků stametrové fronty. Oficiální start hudebního a YouTuberingového programu byl ohlášen na poledne.
„Vodafone YOU FEST se zapsal jako neobyčejná událost, která předčila veškerá naše očekávání, a to nejen masivní účastí 6 tisíc návštěvníků, ale hlavně jejich prožitkem. Přenesli jsme zábavu z obrazovky do skutečného světa a nabídli tak mladým i jejich rodičům multižánrový festival s rozmanitou škálou vyžití,“
říká marketingový ředitel FTV Prima Aleš Pýcha.
U hlavní brány pražského Výstaviště čekala na diváky auta jako z oblíbeného pořadu Top Gear. Nad nimi létaly drony v TECH ZONE, která lákala všemožnými technickými vymoženostmi a vychytávkami. Následovala FOOD ZONE, jež nabízela chutě ze všech koutů světa. Nechyběl ani ADRENALIN PARK, kde se zájemci učili jezdit na skate boardu v U-rampě a vyzkoušeli si na vlastní kůži workskop bojového umění nejen s Benem Cristovaem.
V centrální části Průmyslového paláce byla COOL GAMING ZONE, kde celý den probíhala talk show Zdeňka Prince s těmi nejoblíbenějšími YouTubery a gamery. Návštěvníci se zde utkávali v turnajích o zajímavé ceny na herních konzolích, mohli si vyzkoušet několik typů virtuální reality, hry a gadgety, z nich mezi ty nejoblíbenější patřila obří interaktivní stěna #jetovtobě od Vodafone.
„Jsme nadšení, jaký ohlas Vodafone YOU FEST mezi návštěvníky zaznamenal. Hlavním důvodem, proč jsme se rozhodli spojit značku Vodafone s YOU FESTem, je náš koncept #jetovtobě, kterým chceme podpořit mladou generaci a dodat jim kuráž, aby se nebáli jít v životě za svým a dělat to, po čem touží. Rádi jsme proto na festivalu uvítali všechny influencery a youtubery, se kterými v kampani #jetovtobě spolupracujeme,“
říká manažerka pro řízení značky a kampaní společnosti Vodafone Vladimíra Doleželová.
Levé křídlo Průmyslového paláce bylo ve znamení CHILL&RELAX pro zábavu celé rodiny. Na ty nejmenší čekaly oblíbený Primáček a další zábava, rodiče si mohli dopřát relaxaci v CHILLOUT ZONE, pro muže byla připravena MEN´S ZONE s péčí o vlasy a vousy nebo ukázkou kvalitních hodinek a dalšími aktivitami. I ženy se mohly nechat hýčkat péčí o pleť, nehty i vlasy či absolvovat workshop líčení s oblíbenou make-up YouTuberkou GetTheLouk.
Pravé křídlo Průmyslového paláce patřilo ÓČKO MUSIC ZONE, kde celý den probíhaly koncerty těch nejoblíbenějších hudebních idolů dnešní mladé generace. Posluchači si v úžasné atmosféře užili show kapely Slza, ATMO music, Sebastian, Moniky Bagárové, Light&Love či Pavla Callty a mnohých dalších, kteří se svým fanouškům vzápětí celé hodiny podepisovali, fotili se s nimi a sdíleli jejich nadšení a zážitky. Mezi jednotlivými hudebními vystoupeními pódium patřilo influencerům ze seskupení #jetovtobě v čele s Benem Cristovaem, Dominikem Ferim, Martinem Rotou, Fallenkou a dalšími.
Hudební program zakončila hip hopová formace H16 v čele s Majkem Spiritem, kteří se postarali o nejživelnější show celého dne.
„Že téma tváří YouTuberů, mladých hudebních interpretů stejně jako téma gamingu táhnou, jsme věděli. Pokusili jsme se ale vytvořit komplexnější zážitek pro teenagery, mladé okolo dvacítky a jejich rodiče. Díky týmu ÓČKA, Primy COOL, Vodafonu a dalších partnerů se nám to, věřím, povedlo,“
říká Štěpán Wolde, generální ředitel ÓČKA.