Čeká nás další balancování hry a troufám si tvrdit, že zasáhne opravdu velkou spoustu decků. Jako vždy Supercell operuje sledováním statistik winratio různých komb. Takže, co nás čeká?
Předchozí nerf Gianta nepřinesl potřebný kýžený efekt a tak mu v následujícím patchi sníží HP o 5%. Změna není příliš velká, neboť samozřejmě SC chce, aby zůstal dále ve hře. Především chtějí oslabit kombo Giant + Poison, což jak uvidíte v dalším bodě, se také stane.
Moje radost z lvl 4 Poisonu mizí, neboť nyní nebude nadále zpomalovat rychlost jednotek a jejich attack speed, což se dá považovat za největší nerf celého patche.
Cena Elixir Collectoru stoupne o jednu kapku na 6, což přinese mnohem větší risk při jeho použití, neboť hitpointy zůstávají stejné. Zároveň se však zvýší i doba, po kterou je Collector na hřišti a to o 10 sekund, díky čemuž vyprodukuje místo dosavadních 7 kapek 8. Dá se předpokládat, že se všichni hráči začnou na Collector focusovat v každém situaci.
Log dostane třetí buff v řadě a to i přesto, že se jeho používání po posledním patchi zvýšilo. Tento buff je zásadní v tom, že kláda bude mnohem rychlejší a její damage se zvýší o 9%.
U Skeleton Army dojde ke snížení ceny na 3 kapky a také počtu skeletonů z 21 na 16. Nyní však budou skeletoni o celých 5 levelů silnější, což je podstatný rozdíl. V turnajovém módu by nyní měl každý Skeleton s vyšším levelem přežít ránu od Spear Goblina.
Závěrečná změna se týká Ice Golema a velkého Golema. U nich byly upraveny drobné chyby a zejména to, že se oba budou po smrti a následné výbuchu zasahovat i vzdušné jednotky.
Článek byl převzat z blogu clashroyalecz.