Nové zákaznické centrum Samsung je umístěné v holešovické prodejně Alza a zákazníkům bude k dispozici sedm dní v týdnu.
Praha, 29. listopadu 2016 – V holešovické prodejně Alza otevřela společnost Samsung v tzv. tech-zóně nové prémiové centrum pro své zákazníky. Otevřené bude 7 dní v týdnu a mělo by sloužit ke zvýšení zákaznické spokojenosti. Výhodou je také dobrá dostupnost v centru metropole.
„Našim zákazníkům chceme být neustále k dispozici. V novém zákaznickém centru přijmeme k opravě jakýkoli Samsung produkt a zájemci si k nám mohou kdykoli přijít pro nezávaznou konzultaci. Lokalitu jsme vybrali tak, aby byla co nejdostupnější z centra města. U HHP produktů, kde to charakter zavady dovolí, garantujeme rychlé opravy do 1 hodiny od přijetí. Součástí centra je i inovovaná relaxační zóna, kde si mohou klienti vyzkoušet novinky z portfolia Samsung nebo využít speciálních dobíjecích křesel,“
říká David Mrzena, ředitel zákaznické péče společnosti Samsung.
Adresa zákaznického centra:
Alza TechZone
Bubenské nábřeží 13
170 00 Praha 7 – Holešovice