Přejít k hlavnímu obsahu

Jak pokračuje CSPromod?

Na začátku tohoto roku jsme si mohli všimnout mnoha informací o populárním CSPromodu, který se snaží skloubit hratelnost CS 1.6 s grafikou Source na její platformě. Poté co se hlavním vedoucím projektu stal Kevin "arQon" Blenkinsopp nabral vývoj nebývalých obrátek a hned po několika týdnech byly veřejnosti představeny CSP mapy
Výchozí obrázek

CSPromodNa začátku tohoto roku jsme si mohli všimnout mnoha informací o populárním CSPromodu, který se snaží skloubit hratelnost CS 1.6 s grafikou Source na její platformě. Poté co se hlavním vedoucím projektu stal Anglie Kevin "arQon" Blenkinsopp nabral vývoj nebývalých obrátek a hned po několika týdnech byly veřejnosti představeny CSP mapy

Vydání beta verze CSPromodu je plánováno na březen tohoto roku. Mnoho lidí se k tomuto termínu staví pesimisticky, teď by však mohli změnit názor. Vývojáři dnes učinili prohlášení, ve kterém se výkonný ředitel projektu Alex "alex" Garfield zmiňuje o stavu jednotlivých úseků modu. Logická část hry (Game Logic part) je již zcela hotová, pohybová část (Movement part) ze 70%, vlastnosti zbraní (Bullet Deviation part) jsou kompletně hotové pro pistole a pro pušky opět ze 70%. Z tohoto lze celkem jasně vyčíst, že se projekt vyvíjí uctivou rychlostí a nepochybně jeho výsledek budeme moci zhlédnout ve stanovený termín, v březnu roku 2007. Podrobnější informace najdete v překladu oficiálního vyjádření:

V uplynulých týdnech jste mohli vidět velký pokrok ve vývoji našeho projektu. S arQonem ve vedení jdou věci velmi hladce, proto jsme již značně pokročili například ve vývoji zbraní. Minulý týden jsme strávili neúnavným dokončováním vlastností zbraní 1.6, které budou pro testování zakomponovány do CSP skriptu. S velkým potěšením Vám mohu oznámit, že jsme již dokončili vlastnosti střel pro všechny pistole a z 2/3 pro pušky. Tím myslím, že v tomto čase již máme hotový například deagle a glock (single-shot a burst-fire). Také jsme již značně pokročili ve vývoji zpětného rázu (recoil) charakteristického pro usp a všechny zbraně.

Pohybová část je v této chvíli hotová z 2/3, přičemž v cl_backspeed chybí již jen pár drobností k dokončení. David Sanghera, jeden z našich členů zajišťující pohyb ve hře doufá v dokončení cl_backspeed v následujících dnech. Logická část hry je také blízko k dokončení. Janek, hlavní vývojář HL2DM-Pro, nám velkoryse propůjčil jeho znalosti i.e, které dělají Counter-Strike tím čím je. Nyní pracuje na nákupní zóně a dalších vedlejších aspektech herní logiky.

Náš mapper, aTam, odvedl velice dobrou práci s fixováním bugů. Nemalou zásluho však máte i Vy, kteří jste Nás o těchto chybách informovali prostřednictvím fora. O neobyčejném úspěchu těchto map jistě svědčí více, že byli již více než 100,000krát staženy a jsou mimojiné uznávany severoamerickými a evropskými top organizacemi jako CEVO a ESL. V průběhu příštího týdne plánujeme uvolnit bug-free beta 2 verzi CSP map.

Děkujeme za nepřetržitou podporu, budeme těžce pracovat, abychom CSP dovedli do zdárného konce. Více informací čekejte již brzy.

Alex Garfield
Executive Director
CSPromod

Zdroj: www.meetyourmakers.com

Související články:
ESL otvírá CSP Ladder
Mapy pro CSPromod
CSPromod na CEVO
CSPromod zase o kousek dál