Po shlédnutí videí z CSP, které byly uvolněny zhruba před týdnem se ve mě vytovřil jakýsi odpor k tomuto projektu. Nejsem určitě sám. Pro mě osobně je sklamáním grafika, která je prozatím celá z CSS. Nechci samozřejmě, aby byla kompletně přesunuta grafika z 1.6, ale nějaký kompromis by byl dle mě nejlepší. Nicméně se objevilo pár nových informací, včetně takového malého preview, které napsal bývalý administrátor CAL a GGL James Hamilton. Tak si ho pojďme shrnout.
Po shlédnutí videí z CSP, které byly uvolněny zhruba před týdnem se ve mě vytovřil jakýsi odpor k tomuto projektu. Nejsem určitě sám. Pro mě osobně je sklamáním grafika, která je prozatím celá z CSS. Nechci samozřejmě, aby byla kompletně přesunuta grafika z 1.6, ale nějaký kompromis by byl dle mě nejlepší. Nicméně se objevilo pár nových informací, včetně takového malého preview, které napsal bývalý administrátor CAL a GGL James Hamilton. Tak si ho pojďme shrnout.
přidán příkaz "hud_drawbg 1", který ukáže za hudem pozadí. To znamená, že uvidíme své HP, peníze a čas i ve světlých částech map
vedle času vidíte počet zbývajících hráčů z každého týmu
v ScoreBoardu se nyní ukazují HP spoluhráčů
byl vložen "Warm Up" mód, ve kterém mají všichni hráči po každém respawnu 16000. Můžete klidně utratit vše, ale jakmile umřete a znovu se narodíte, máte zase full money :-)
jakmile ve "Warm Up" módu napíší hráči do konzole "ready", spustí se automaticky po restartech zápas
recoil je velmi blízký 1.5kovému. Hamilton dokonce měl puštěné obě hry zároveň, což ho jen přesvedčilo o pravdivosti tohoto tvrzení. Sám byl překvapen, jelikož videa z YouTuBe moc 1.5kově nevypadaly.
BunnyHop je stejný jako ve verzi 1.3
Tímto bych uzavřel stručný přehled. Dále se pak objevil modelmaker, jehož modely byse teoreticky daly do CSP použít. Posuďte zde: http://csp.zpliskin.com/models
To je prozatím vše. Uvidíme, jak to celé dopadne.
Čau, mullděj