CSPromod se dočká updatu do něděle, zní oficiálně na csp webu. Po velmi "unáhleném" vypuštění bety se dočkáme updatu 1.01, který by měl opravovat ty vážnější bugy.
Seznam již opravených bugů, které budou v 1.01:
- Added 5 second buffer for ready/unready commands
- Added mp_public cvar (removes warmup mode entirely when set to 1) for public server play
- Client side crashing (spawning in walls/floors) reduced
- Correct netcode commands are now defaulted
- Crouch slide removed
- Crouch hitboxes fixed
- Crouch jumping now occurs more smoothly
- Crouch viewheight fixed
- Crouching while moving on ladders is now entirely silent
- Fixed T spawn glitch on csp_inferno
- Increased difficulty of window jump on csp_dust2
- Increased difficulty of high rafter jump on csp_nuke
- Joining a team mid-round no longer gives you 0$
- Netcode commands expanded
- Players can no longer switch teams an infinite number of times per round
- Players no longer spawn when joining a team mid-round
- Ready/unready commands no longer have any effect after the game is live
- Respawn_entities no longer crashes servers
Jak si sami můžete přečíst CSP team nelení a snaží napravit svojí chybu po vypuštění "skoro nehratelného" promodu. Navíc pozoruji, že seznam opravených bugů se zvětšuje od původního vydání newsky na csp webu (z 8 na 16). Nezbývá než doufat, že hra bude zase o něco hratelnější!