Plán vývoje PUBG pro PC na rok 2018 jsme si již představili, neměli bychom zapomínat ale ani na naše spolubojovníky na Xboxu, kteří se také dočkali plánu, který je ale místo pro celý rok jen pro jaro 2018.
Microsoft a PUBG Corp. tvrdě pracují, aby dodali co nejlepší obsah i pro hráče na konzolích. Během následujících několika měsíců by rádi výrazně vylepšili optimalizaci a přidali nový obsah. Nové aktualizace plánují vydávat ve 2 až 3 týdenních cyklech.
Další vylepšování optimalizace
Jak sami vývojáři uvádějí, také nejsou spokojení se stavem optimalizace pro konzole a to speciálně v intenzivních situacích. Už se jim podařilo najít způsob, jak okamžitě navýšit FPS pomocí úpravy materiálů budov na mapě Erangel ale i nadále pro ně zůstává optimalizace prioritou číslo jedna. Zde je pár změn vylepšujících optimalizaci, které provedli:
- Optimalizování charakterů a jejich pohybu
- Optimalizování počtu částicových efektů vytvořených vozidly a granáty
- Optimalizování komplexnosti kolizí objektů
- Balancování hry, aby využívala všechny jádra procesoru, což by mělo vést k poklesu záseků při pohybu
Optimalizace uživatelského rozhraní
Vývojáři chtěji poskytnout co nejlepší zážitek a uživatelské rozhraní, jaký jde. Toho chtějí dosáhnout možnostmi bezpečné zóny a HDR, rychlostí, jakou se rozhraní načítá a celkovou kvalitou rozhraní.
Vylepšení rozhraní inventáře
Ohledně inventáře se opravdu hodně diskutuje a vývojáři si jsou vědomi toho, že se jedná o důležitou součást hry. Ovládání v PUBG není zrovna extra komplikované, ale i tak musí být jednoduché a intuitivní kvůli použití inventáře v důležitých situacích. Tohoto cíle se vývojáři budou snažit dosáhnout.
Vylepšení pro ovládání ovladačem
Vývojáři plánují vydání dalších ovládacích schémat, ze kterých bude na výběr, stejně jako přidání dalších zaměřovacích možností tak, aby si každý hráč vybral to, které mu nejvíce vyhovuje.
Vylepšení matchmakingu
Kvůli spravedlivému prostředí pro hraní budou vývojáři i nadále vylepšovat matchmaking, převážně pro režimy Duo a Squad.
Funkce nahlášení hráče
Vývojáři doufají, že přidáním této funkce usnadní nahlašování hráčů, kteří se chovají nesportovně (zabíjení spoluhráčů atp). Mohlo by to tak nejednomu z nás zpříjemnit požitek ze hry.
Aktualizace pro penetraci vozidel
Pro vylepšení realističnosti plánují vývojáři přidat systém penetrace pro vozidla. Aktuálně systém funguje tak, že vozidlo má štít, který nejprve musí hráč zničit, aby mohl zasáhnout hráče uvnitř vozidla. Po zavedení nového systému bude moct hráč střelit hráče uvnitř vozidla přímo, samozřejmě pouze při dobrém zamíření.
Herní highlighty
Vývojáři chtějí, aby hráči měli možnost jednoduše zaznamenat a sdílet zajímavé situace, proto implementují tuto funkci pro Xbox.
Achievementy
V plánu je i přidání nových achievementů pro hráče, kteří mají rádi výzvy.
Zvuky
Ani na zvuky se nezapomíná, počítá se s dalším vylepšováním zvuků jak obecně, tak zvuků dle směru, ze kterého přicházejí.
Přizpůsobení
Vývojáři chtějí přidat možnost pro přizpůsobení hráče ve hře, přidání emotů a další. Celkově chtějí hráčům poskytnout co nejširší možnosti, jak si upravit svůj charakter.
Testovací server
Ještě před příchodem velkých aktualizací by měly být spuštěny testovací servery, na kterých budou mít hráči možnost otestovat nový obsah, ještě než vyjde na serverech klasických.
A ta nejzajímavější zpráva na konec, brzo na jaře 2018 se i hráči na Xboxu dočkají nové mapy Miramar!