Již dvanáctý update brzy vyjde na test servery. Čekat můžeme obrovské moře novinek, od nového auta a zbraně až po úpravy těch dosavadních. Zároveň si konečně budeme moci vybrat mapu, kterou budeme chtít hrát!Balancování zbraní a itemů:
Již dvanáctý update brzy vyjde na test servery. Čekat můžeme obrovské moře novinek, od nového auta a zbraně až po úpravy těch dosavadních. Zároveň si konečně budeme moci vybrat mapu, kterou budeme chtít hrát!
Balancování zbraní a itemů:
Pokud sledujete novinky z PUBG pravidelně, určitě vám nemohlo ujít oznámení o blízkém balancování zbraní i dalších věcí, o kterém jsme již psali zde. A právě tyto změny nás čekají v tomto updatu, pojďme se na ně podrobněji a v číslech podívat.
- Zbraně:
- Assault Rifles: nyní není ani jedna "ta nejlepší", každá se hodí do jiné situace
- snížen damage M16A4, SCAR-L, AUG a M416
- zvýšena přebíjecí doba o 30% u SCAR-L, M16A4 a M416
- zvýšena přebíjecí doba o 10% u AKM
- zvýšen vertikální i horizontální recoil u všech AR kromě AKM
- již není možné equipnout 8x scope a větší na všechny AR
- přidány nové animace pro recoil u všech AR
- snížen čas obnovy recoilu u všech AR
- SMG: nyní více efektivnější na low range
- střelba do končetin uděluje více poškození
- zvýšen damage Micro UZI, UMP9 a Vector
- snížen verticální recoil
- snížen recoil při míření směrem dolů
- Shotguns: zvýšen damage i range, ve kterém se stále dají použít
- střelba do končetin uděluje více poškození
- zvýšen damage S686 a S1897
- zmenšen rozptyl o 25%
- Shotgun Choke nyní bude moct být i na Sawed-Off
- Pistole:
- zvýšen damage P92, P1911, P18C, R1895 a R45
- DMR: (Designated Marksman Rifle)
- střelba do končetin, hlavy i těla uděluje více poškození
- zvýšen damage SKS, VSS a Mini14
- zvýšen vertikální i horizontální recoil u všech DMR
- přidány nové animace pro recoil u všech DMR
- Ostatní:
- zvýšen damage DP28 a M249
- již není možné equipnout 8x scope a větší na DP28 a M249
- přebíjecí doba u Crossbow snížena na 3.5 ze 4 sekund
- Assault Rifles: nyní není ani jedna "ta nejlepší", každá se hodí do jiné situace
- Granáty:
- Frag Grenades:
- zvýšen damage
- přidány nové efekty a animace
- Změny zabírání kapacity v batohu:
- Frag grenade: zvýšen ze 12 na 18
- Molotov cocktail: snížen z 18 na 16
- Smoke grenade: snížen z 16 na 14
- Stun grenade: snížen ze 14 na 12
- Frag Grenades:
- Pohyb postavy:
- snížena rychlost běhu i chůze při držení Sniper Rifles, brokovnic, DP28 a M249
- odstraněn delay první rány, pokud nesprintujete
- ostřes kamery po střele do vás je nyní zavislý na poškození, které utržíte
- Ostatní předměty:
- level 3 helma je nyní pouze v CarePackage, ovšem nově se stoprocentní garancí
- Extended QuickDraw Mag i QuickDraw Mag pro SR najdete nově pouze v CarePackage
- snížen spawn Extended QuickDraw Magazines pro AR
- DMR nyní mohou používat attachmenty pro AR i pro SR
- Adrenaline Syringe se nyní budou vzácně spawnovat jako běžný loot
- snížen casting time Adrenaline Syringe na 6 z 8 vteřin
Gameplay:
- Nová zbraň - SLR:
- bude se spawnovat jako běžný loot
- používá 7.62 náboje, a do zásobníku se jich vejde 10(v případě equipnutého Extended Mag se počet zvýší na 20)
- je silnější jak SKS, ovšem s větším recoilem
Nová zbraň SLR.
- Nové auto - The Mirado:
- pouze na Miramaru
- 4 sedadla
- rychlé, ale špatné do terénu
Nové auto The Mirado.
- Nové attachmenty:
- Duckbill:
- pro S12K a S1897
- snižuje vertikální, ale zvyšuje horizontální rozptyl kulek
- Light Grip:
- pro UMP, AUG, M416, SCAR-L a SKS
- snižuje čas obnovy recoilu, ale zvyšuje vertikální i horizontální recoil
- Thumb Grip:
- pro UMP9, AUG, M416, SCAR-L a SKS
- snižuje vertikální, ale zvyšuje horizontální recoil
- snižuje čas obnovy recoilu
- Half Grip:
- UMP9, Vector, AUG, M416, SCAR-L a SKS
- zvyšuje vertikální i horizontální recoil
- snižuje čas obnovy recoilu
- Scope 3x
- Scope 6x:
- lze přepínat i na přiblížení 3x
- Duckbill:
- Změny attachmentů:
- nově lze měnit vizáž optiky u Holographic, Red Dot a Scope 2x pomocí Page Up a Page Down
Nová úprava optik.
Změny u plavání a lodí:
- zničené lodě se nově začnou potápět
- délka zadržení dechu pod vodou snížena na 15 ze 35 vteřin
- nově budete bez kyslíku dostávat 10 damage za vteřinu, místo původních čtyř
- po vyplavání nad hladinu vám bude trvat 4 vteřiny, než zase začnete nabírat dech
Výběr mapy:
- do hry byla přidána možnost výběru mapy
- pokud zaškrtnete více map, bude vám jedna z nich náhodně přidělena
Nastavení:
- přidána možnost nastavení vertikální sensitivity myši
- přidána možnost změny tlačítka pro report při spectate módu
Změny Miramaru:
- zvětšení oázy a přidání několik budov v její blízkosti
- přidání menších budov kolem měst
- odebrání některých budov ve městech
- odstranění některých objektů ve městech(kameny, bedny)
- přidání dalších objektů do krajiny pro lepší možnosti krytí před střelbou (kameny, stromy)
- interiéry některých budov byly zjednodušeny
V poslední řadě bylo opraveno přes desítku bugů, jejich seznam můžete najít ve zdroji. Dvanáctý update byl opravdu obsáhlý, co říkáte na novinky ve hře vy? Dejte nám vědět v komentářích!