Naplánovaný after-PGI update #19 je konečně tady a vývojáři vypustili do světa řadu bugfixů, zlepšováků i změn gameplay. Slibovaný update se povedl, tak si pojďme shrnout patch notes.Gameplay
Naplánovaný after-PGI update #19 je konečně tady a vývojáři vypustili do světa řadu bugfixů, zlepšováků i změn gameplay. Slibovaný update se povedl, tak si pojďme shrnout patch notes.
Gameplay
- Ruce i paže budou od teď průstřelné:
- Pokud bude hráč zasažen do ruky či paže, kulka prochází skrz a pokračuje ve své přirozené cestě. Pokud bude ruka blokovat cestu kulky například k hlavě, bude aplikováno poškození jako u headshotu
- Pokud kulka trefí pouze ruku či paži, bude aplikováno poškození jako doposud.
- Průstřelnost se netýká nohou a ruce ani paže nebudou průstřelné střelami z brokovnice.
- Po opuštění vozidla a zároveň použití sprintu již nebude hráč muset znovu použít sprint.
- Pokud se hráč odpojil ze hry, ale jeho postava stále žila, ostatní spoluhráči nemohli vidět výsledkovou obrazovku na konci hry. Nyní hráči uvidí výsledkovou obrazovku i když se jejich spoluhráč v průběhu hry odpojí.
- Pokud se hráč připojí zpátky do hry a dosáhne lepšího výsledku, extra odměny budou započteny i jeho spoluhráčům. Aby nedocházelo ke zneužití, spoluhráči ani po smrti neuvidí záběry z deathcamu, dokud všichni hráči, včetně odpojeného spoluhráče nezemřou.
Sbohem PGI 2018
- Protože je PGI u konce, tématické načítání, lobby i hudba mizí a vše se vrací zpět do normálu. Neuvidíme už tedy žádná loga týmů ani upoutávky ve hře.
Uživatelské rozhraní
- Zahazování vícečetných předmětů bylo zlepšeno.
- Množství zahozených předmětů jde nyní nastavit pomocí slideru.
- ALT + levé tlačítko myši = ihned zahodit všechny předměty.
- ALT + pravé tlačítko myši = ihned zahodit polovinu daných předmětů.
- Správa vylepšení u zbraní při výměně předmětů byla vylepšena.
- Odstraněná, nebo vyměněná vylepšení budou vyhozena v případě, že máte plný inventář.
- Pokud bude hráč vylepšovat přímo z lootu, vyměněné vylepšení bude odhozeno na zem v případě, že má hráč plný inventář.
- Když nahradíte rozšířený zásobník quickdrawem a máte plný inventář, rozšířený zásobník a přebytečná munice bude zahozena.
- Pokud hráč sundá vylepšení pravým kliknutím, vylepšení bude odhozeno, pokud má plný inventář.
- Stisknutím ALTu při zmáčknutí pravého tlačítka odstraní všechna vylepšení na dané zbrani.
- Vylepšení budou poslány do inventáře, nebo odhozeny,pokud je inventář plný.
- Hráči nyní můžou ztlumit komunikaci jiných hráčů. (ESC > Options > Team Management Tab)
- Nastavení pro barvoslepé bylo vylepšeno.
- Následující věci se budou měnit při nastavení typu barvosleposti:
- Scope a reticle
- Krev
- Kouř ze Supply Crate
- Pozice označené markerem budou kromě barvy nyní označeny i číslem.
- Následující věci se budou měnit při nastavení typu barvosleposti:
- Nově můžete označovat pozice bez otevření mapy.
- Stisknutí pravého tlačítka při držení ALTu označí zamířenou pozici na mapě.
- Nabindování tohoto tlačítka lze upravit v nastavení.
- Stisknutí pravého tlačítka při držení ALTu označí zamířenou pozici na mapě.
- Mrtví spoluhráči nyní na mapě mohou označovat pozice.
- Zbraně zobrazené na hudu nyní zobrazují i čísla slotu pro lepší čitelnost.
- Kill feed nyní zobrazuje i vaše vlastní knock-outy.
- Možnost sharpeningu byla přidána do nastavení grafiky.
- Nyní bude možné vyladit sharpness nezávisle na nastavení post-processingu.
- Přidána možnost nastavení maximální omezení snímku za sekundu.
- Maximum FPS v lobby: 30 / 60 / neomezené
- Maximum FPS ve hře : neomezené + Smooth on/off / dle monitoru / vlastní
- Při použití více monitorů nyní můžete přejíždět myší na jiný v menu, mapě nebo inventáři.
Mapy
- Dynamické počasí bylo přidáno na Erangel a Miramar.
- Erangel: zataženo
- Miramar: zataženo, západ slunce
- Součástí zataženého počasí jsou dynamické změny deště, mlhy a dalších.
- Na Erangel bylo přidáno několik vylepšení.
- Do některých prázdných míst byly přidány domy.
- Poblíž vody byla přidána taktičtější krajina.
- Na otevřených prostranstvích Sosnovky byly přidány stromy.
- Na Miramar bylo přidáno několik vylepšení.
- Pro lepší využití vozidel bylo přidáno více prašných cest.
- Efektivita vozidel byla zvýšena vyhlazením vysokých sklonů cest.
Custom hry
- Přidáno nové nastavení na založení hry.
- 1x Normal Game: Early Access Setting
- Lvl3 helmy a oblečení se normálně spawnují.
- Item spawny jsou vzácnější.
- Modrá zóna dává méně poškození.
- Vodní čluny se nespawnují.
- 1x Esports Mode: Gamescom Invitational 2017
- Totožné s nastavením Early Access, jen bez redzone a s 1.5x AR spawnem.
- 1x Normal Game: Early Access Setting
- Při zvolení dynamického počasí v custom hře bude možné změnit tato nastavení.
- WeatherChange StartTime Min
- WeatherChange StartTime Max
- WeatherChange Duration Min
- WeatherChange Duration Max
- No Change Weight
- Change to Rain Weight
- Change to Fog Weight
- Custom hry budou nyní seřazeny podle počtu připojených hráčů, ne času od založení.
- Při založení eSports módu je možné vypnout redzone.
- Při založení custom hry je povinné vyplnit název hry.
Výkon
- Zvýšen výkon serveru, zvýšená frekvence snímků (díky optimalizaci zrovna nedržených zbraní a optimalizaci ohně a kouře z vozidel), snížené FPS dropy.
Zvuk
- Snížená hlasitost vozidla pro hráče sedící v něm v FPP módu.
Replay
- Replay systém updatován na novou verzi, staré klipy nelze přehrát.
- Opraven problém, kdy replaye z War Mode/eSports Mode nebyly správně uloženy.
Opravené bugy
- Opraven bug, kdy nebyly vidět trosky dveří zničených granátem či molotovem.
- Opraven bug, kdy se při pozastavení replaye nepozastavil i zvuk.
- Opraven bug, kdy jste mohli držet pánev i zbraň najednou.
- Opraven bug, kdy se měřidlo kyslíku při potápění neukazovalo ve spectatu, deathcamu nebo replayi.
- Opraven bug, kdy se při spectatu v FPP nezobrazovaly správně pozice hráčů.
- Opraven bug, kdy hráč po odpojení a připojení mohl mluvit přes voicechat s hráčem, kterého sleduje přes spectate, pokud jeho tým byl eliminován v době, kdy byl hráč odpojen.
- Opraven bug, kdy se bylo možné skrčit při animaci emotu.
- Opraven bug, kdy se dva hráči pohybující se v malém prostoru mohli do sebe zaseknout.
- Opraven bug, kdy zpráva při reportování byla zobrazována pouze v angličtině.
Která změna se vám líbí ze všech nejvíce? My si přejeme jediné – už aby vše bylo na LIVE!