Nejnovější patch pro novou expanzi The Boomsday Project už je ve hře pro PC, pro mobilní hráče bude k dispozici dnes. Kromě dat k nové sadě, která vyjde 7. srpna, přináší i updaty pravidel a interakcí, arény a dokonce i jeden nerf ve Wild formátu. Obzvláště změny pravidel jsou zajímavé, protože přináší nový způsob, jak porazit Shudderwock Shamana. Vše se dozvíte v článku.
Na karty si ještě chvíli počkáte, ale na nový game board už můžete ve hře narazit teď. Pochlubte se, jaké skryté interakce jste objevili. Kromě opravy různých drobných bugů a glitchů došlo i na nerf Shadowboxera ve wildu. Dává to smysl, protože hodně starých mechů působí v kombinaci s novými docela děsivě, a tak je možné, že časem se nerfu dočkají i další z nich. Po dobu 14 dnů máte zajištěnou plnou hodnotu dustu za rozpuštění nerflé karty.
Změny v aréně snižují šanci na Class karty v draftu o 50 % a dále pak kumulativně šanci na zbraně a kouzla o dalších 25 %. V důsledku tedy uvidíte v aréně o dost více minionů než dříve. Hlavní změna, která vás bude asi zajímat nejvíce, mění jedno pravidlo ve hře jako takové. Konkrétně jde o případ, kdy nějakým efektem získáte kopii soupeřovy karty (například Thoughtsteal, Mind Vision nebo Azalina). Dříve jste dostali jen základní verzi karty, nyní však získáte kopii i se všemi buffy (například Keleseth buff na miniony nebo všechny buffy, které jsou na Kingsbane). Jako buff se počítá i mana discount neboli zlevněné karty. Tyto změny dost pomáhají hlavně Priestovi obecně, ale paradoxně z nich v nejbližší době bude nejvíc těžit právě Warrior, protože mu přináší dříve nevídaný způsob jak obrátit Shudderwocka proti jeho vlastnímu pánu Šamanovi.
Jak to tedy funguje? Počkáte si, až soupeř rozjede své kombo a vyloží prvního Shudderwocka. Ten mu dá do ruky další kopie Shudderwocků za 1 z Grumbleho battlecry efektu. Když se mu tohle podaří, tak většinou následující kolo má pomocí až 10ti zahraných Shudderwocků lethal. Jenže vy ve vašem tahu zahrajete Bring It On! (a zlevníte všechny jeho Shudderwocky na 0 many) a následně mu Azalinou zkopírujete ruku. Teď můžete hrát Shudderwocky za 0 vy sami a navíc při každém zahrátí dostanete opět kopii soupeřovy ruky pomocí znova aktivovaného battlecry efektu Azaliny. A co je vaše win condice? Nejjednodušší je samozřejmě hrát také Lifedrinkera a pomocí jeho battlecry hru ukončit.
Hodně ovšem benefitujete i z karet, které se v kontrolním Warriorovi hrají normálně. Opakovaný efekt Cornered Sentry a Drywhisker Armorera vám přidá velké množství armoru. Získáváte opětovně battlecry nejen z minionů, ale například dostanete znovu i Garroshovu zbraň nebo whirlwind efekt z Blood Razor. Pomocí něho můžete za kolo zahrát neomezeně Shudderwocků, neboť při každém zahrátí Shudderwocka se aktivuje AoE za 1 do všech, a tím pádem sedmý zahraný Shudderwock zabije toho prvního a udělá vám tak opět místo na boardu pro toho dalšího. Jediný limit tak zůstává čas kola a vaše APM. Jako meme plán je možnost využít efektu karty Marin the Fox a zaplnit soupeři board 0/8 bednami a tím mu znemožnit hraní jeho Shudderwocků. Ovšem i za situace, kdy hrajete normálního kontrolního Warriora, byste pomocí vašeho komba měli generovat více armoru než vám bude soupeř brát přes lifedrinkery životů, a tak vyhrát na fatigue.
Zbývající změny v novém patchi se týkají transformujících se karet, jako například Shifter Zerus nebo Molten Blade či Shifting Scroll. Tyto karty naopak po každé nové transformaci (ta se zpravidla děje na začátku kola) ztratí veškeré buff efekty. Poslední změnou je to, že Ixilid a Ghostly Charger přicházejí o s svůj Elemental a Beast tag a jsou z nich vanilla type minioni. To je k novému patchi vše a přeji hodně zábavy s experimentováním s novými interakcemi!