Přejít k hlavnímu obsahu

Škola multiplayeru: Základy průzkumu

4. 11. 2010 | 12:56 StarCraft 2
Po více než měsíční odmlce byl vydán třetí díl Školy multiplayeru, jejímž autorem je bývalý známý hráč WarCraftu III Horror. Předchozí dvě části byly zaměřeny především na těžení surovin a produkci jednotek, tentokrát se dočtete o objevování soupeřovy strategie a vhodných reakcích na ni.
Výchozí obrázek

Po více než měsíční odmlce byl vydán třetí díl Školy multiplayeru, jejímž autorem je bývalý známý hráč WarCraftu III {#Česká Republika} Horror. Předchozí dvě části byly zaměřeny především na těžení surovin a produkci jednotek, tentokrát se dočtete o objevování soupeřovy strategie a vhodných reakcích na ni.

Článek není příliš dlouhý a stojí za to věnovat mu několik minut času, třeba místo „bezhlavého ladderování”. Pouhým střádáním velkého počtu duelů žádný hráč markantního zlepšení nedosáhne a právě rozbory strategií a rady zkušených hráčů mohou být tím pravým kořením, které pomůže odstranit nedostatky vašeho herního projevu. V zámořské vysoké škole v Berkeley toto dotáhli do extrému, kdy se otevřel studijní kurz herní teorie StarCraftu, na nějž odkazuje i autor Školy multiplayeru.

Téma dalšího dílu série článků není zatím pevně stanoveno a {#Česká Republika} Horror vám dává na výběr ze tří cest, jimiž se může originální česká škola ubírat. Pokud jste propásli první dva díly, určitě si je přečtěte.

Škola multiplayeru - Týden 2: Těžba
Škola multiplayeru - Týden 1: Macro