Jak už je tomu každý rok touto dobou všichni milovníci virtualního fotbalu shromažd'ují informace o svém oblíbeném titulu. My se dnes podíváme pod pokličku FIFA 12 kterou už vyhlíží mnoho fanoušků , a co bude vlastně obsahovat?
První a asi i největší novinkou je Impact engine který by se měl postarat o větší realismus v osobních soubojích ale i po nich. Už by se nemělo stát že při souboji o míč projde ruka obránce tělem útočníka nebo že útočník proběhne nohou obránce, i malé zavadění bude mít své důsledky na hráče.
Na Impact engine plně navazuje True injuries a Self injuries. Zatím co True injuries bude získávat informace o tvrdost kontaktu nebo špatný
dopad na různé končetiny a následně bude vyhodnocovat zda se hráč zranil nebo ne , a když ano tak o jak vážné zranění pude a jestli hráč bude moc pokračovat ve hře. Self injuries se zas bude zaměřovat pouze na jednoho hráče např. sprintujete s hráčem i když je už vyčerpán? pak je možnost natáhnutí svalu, nebo si Kaká po střetu s Martinem Škrtělem poraní koleno a bude mít stop na 6 zápasů a nasadíte-liho hned další zápas po vyléčení tak se mu může zranění vrátit .
Další větší novinkou je Pro Player Intelligence také se dá říct dodělané Personality + z minulého dílu.Tato novinka se prozatím dělí na dvě části a to Vision a Aerial Threat.
Vision bude určovat jak moc velký přehled bude mít hráč ve hře a přesnou přihrávku je schopen poslat např. Andy King který hraje za Hull City nebude mít takový přehled ve hře jako Samir Nasri z Arsenalu.
Aerial Threat by měl říct hráčovi v čem je skutečně dobrý a vyhodnotit případnou nahrávku nebo naběhnutí do šestnáctky např. centrující hráč vidí v šestnáctce Petera Crouche a pošle centr v tu samou chvíli se AI (umělá inteligence) Petera Crouche sama sebe zeptá včem je skutečně dobrý a probojuje se k hlavičce ovšem pokud by jsme nahradili Crouche třeba Ben Arfou centrující hráč by neodcentroval a pokusil by se najít jiné řešení.
Další novinky jako Tactical Defending , Tackle , Push & Pull , Block a Precision Dribbling jsou spíše jen vylepšené věci které jsme mohli vidět už v minulém dílu.
Ale asi to nejdůležitější pro PC hráče je to že by měla PC a konzolová verze po dlouhé době opět stejná! a proto jsem oslovil pár fifařů jak se na tento díl těší a co od něho očekávají:
Viktor "SiR" Horváth:
Na Fifu 12 sa veľmi teším . Konečne sa nad nami PCčkármi EA zlutovali a dopriali nám všetko čo sme si mohli priať. Skvelé nové funkcie a konečne sa znížia rozdiely medzi konzolovou a PC verziou. Celú parádu ešte dokončili ohlásenim módu Ultimate Team , kvôli ktorému veľmi silno rozmýšlam o predobjednávke.
Jakub "SampinO" Jankto:
Tak FIFA12 na PC má být stejná jako konzolová tak se na to hodně zvědavý.Doufám, že bude zlepšena lepší inteligence hráčů a že se zase o něco víc posune k reálu.
Ivan "Ifco" Búri :
Na FIFU 12 sa veľmi teším, prinesie určite veľa nových vecí a bude obsahovať oveľa menej chýb podľa manažérov EA :-) Očakávam od nej nemalé zlepšenie ale inak som spokojný aj s FIFOU 11 takže zlepšenie bude iba plus.
Lukáš "DiDa" Černý :
Tak určitě se těším hodně, protože to má být stejné jako na PS3 a Xbox. Co očekávám ? tak dá se očekávat mnoho, zlepšení hratelnosti pohybu hráčů ale především snad zmizí takzvané bugy ( chyby hry) a bude se hrát konečně jen fotbal.
Tak toto bylo asi prozatím všechny novinky FIFA 12 a názor tamějších fifařů na tento díl, na konec ještě nějaké malé info :
Hra vyjde 30.září.
FIFA 12 PC Požadavky:
Processor: Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz or AMD Athlon II X2 245e.
Operační sytém: Windows XP, Windows Vista or Windows 7.
Sound Card: DirectX 9, 10, 11 compatible.
Grafická karta : alespon NVidia GeForce 6800 nebo ATI Radeon X1600 , nejlépe GeForce GTS 240 a Radeon HD 3870 .
Hardware: Myš + klávesnice - doporučuji gamepad :) .
Network: Internetové připojení pro online.
Hard Drive: 6 GB až 12 GB.