Před pár dny DICE oznámilo oficiální datum vydání prvního DLC pro Battlefield 3, Back to Karkand, na 13. prosince 2011 (platí pouze pro PC a Xbox, na PS3 výjde DLC o týden dříve).
Trailer na Back to Karkand:
Společně s touto zprávou byl také vydán seznam změn v updatu, kterého se dočkáme týden před vydáním DLC (6.12.2011). Zde je český překlad:
Opravy chyb:
- Opravena chyba se spawn timerem, který má nyní modrý okraj pro neobsazené body na mapě.
- Opravena chyba, kdy se při připojení z řady na konci kola nedalo nic dělat.
- Opravena chyba, kdy se kamera přepnula do módu třetí osoby při killcam, i když byl killcam na serveru vypnutý.
- Upraveny statistiky u některých psích známek.
- Surveillance ribbon (Stuha pozorovatele) nyní počítá i TUGS
- Opraveno chybějící ohraničení minimapy na mapě Grand Bazaar, malý conquest
- Posunut spawn bod tanku US strany na mapě Caspian Border, nyní nemůže být zničen padajícím stromem.
- Opravena chyba, kdy při pokládání C4 za RU stranu voják řve hlášku US strany.
- Opravena chyba, kdy TV raketa mohla zasáhnout vlastní helikoptéru a zničit ji.
- Opravena chyba při pokusu vystřelit nezaměřenou naváděnou střelu.
- Upravený chat, nyní by měl být lépe čitelný.
- Opraveny chyby u několika vozidel, jejihž zbraně nestřílely podle mířidel.
- Opraven špatně fungující laser u G17.
- Přidány alternativní barvy HUDu pro barvoslepé.
- Přidána možnost interpolace sítě. To umožní uživatelům s rychlým připojením snížit ping, ale může způsobit trhání hry. Nejlepší nastavení lze zjistit pomocí posuvníku.
- Zvětšený ochranný spawn radius na TDM (Už byste se neměli spawnovat blízko nepřítele).
- Opravena chyba s dýmovnicí pro pozemní vozidla. Rakety by nyní měly častěji minout.
- Opravena chyba, kdy hráči používající IRNV skončit v jakémkoli vozidle.
- Opravena chyba, kdy hráč zemřel při překonávání překážky ve vodě, během sprintu.
- Opraveno několik chyb a zvýšená stabilita hry.
- Opravena chyba, kdy nebylo možné oživit dva hráče, kteří měli těla přes sebe.
- Nyní můžete nastavit osu jako digitální vstup. To umožní hráčům na PC nastavit páčky na gamepadu jako plyn a brzdu.
- Opraveno chování killcam při sebevražddě s padákem.
- Opraven vzdušný radar, který ukazoval příliš mnoho prvků. Nyní jsou vidět pouze laserem označené cíle, tepelné stopy vozidel v určité výšce, nepřátelské střely a vlajky.
- Opravena chyba, kdy se hra zasekla při stisknutí Esc a ~ zároveň.
- Opravena chyba, kdy na obrazovce problikávala zelená světla.
- Nyní je možné nastavit si pořadí zbraní.
- Zbraně s dvounožkou se nyní přiblíží automaticky po jeho rozložení, při nastavení přiblížení na zmáčknutí tlačítka.
- Opravena chyba, kdy padák zůstal viset ve vzduchu, když byl jeho majitel zabit.
Úpravy vybalancování:
- Obraveny některé zbraně, které nyní s tlumičem nezobrazují hráčovu pozici na mapě.
- Upravena taktická svítilna, která oslepuje méně na velkou vzdálenost.
- IRVN je nyní účinná pouze na krátké vzdálenosti.
- Zmenšený účinek tepelného maskování Spec Ops camufláže.
- Opravena chyba, kdy Ammo spec (Specializace munice) přidávala 40mm granáty místo Frag spec (Specializace na granáty)
- Protitankové miny jsou nyní účinné pouze 20 sekund po smrti majitele.
- Upravena životnost odstřelovačských střel, nyní je možné střílet na extrémní vzdálenosti.
- Změněny vlastnosti, kalibry a kadence u několika zbraní, zbraně samotné se nezměnily.
- Pistole M9 a MP443 nyní mohou být použity druhou stranou po dosažení 100 zabití.
- Opravena chyba, kdy laserově naváděné střely minuly své cíle, když se cíl pohyboval přísliš rychle.
- Snížena účinnost Stealthu na letecké technice.
- Snížena účinnost Beam Scanu pro stíhačky.
- Snížena účinnost protileteckých zbraní proti pěchotě a obrněným vozidlům.
- Zvýšena účinnost RPG a tankových střel na protiletecké vozidla.
- Mírně snížena přesnost všch zbranív plně automatickém módu střelby. Střelba v dávkách je nyní lepší na střední a velkou vzdálenost.
- Zvýšena přesnost při střelbě v dlouhých dávkách z lehkého kulometu, s použitím dvounožky.
- Mírně zvýšená přesnost munice 44Magnum.
- Zvýšno poškození na krátkou vzálenost pro munice 4.6x30mm a 5.7x28mm.
- Zvýšen čas potřebný k nabití minometu z 3.5 sekund na 4.8 sekund.
- Snížena přesnost při míření s tlumičem u zbraní MP7, P90, PP2000, PP-19, a UMP45.
- Zvýšena vzdálenost FOV pro označování cílů pomocí SOFLAM a laserového značkovače.
- Snížena účinnost munice 12g Frag při použití v polo-automatických a plně automatických brokovnicích.
- Mírně zvýšená účinnost kanónu ve stíhačkách proti všem vozidlům, hlavně helikoptérám.
- Snížena účinnost rotačních kulometů proti stíhačkám a helikoptérám.
- Zvýšená účinnost Stingeru proti stíhačkám.
- Zvýšeny časy potřebné pro nabití světlic ve stíhačkách a helikoptérách.
- Upravena útočná puška AN94, její střelba v dávkách nyní více odpovídá přednostem zbraně ve skutečnosti.
- AN94 má nyní mód jednotlivých střel.
- Upravena útočná puška M416, mírně zvýšno kopání a odstraněn mód střelby v dávkách (Neodpovídal skutečnosti).
- Upraveny spawnpointy na mapách Kharg Island, Grand Bazaar, Caspian Border, Seine Crossing, Operation Firestorm, Damavand Peak a Noshahar Canals.
- Upravena oblast pro obsazování Gas station (Čerpací stanice) na mapě Caspian Border.
- Upravena maximální výška na mapě Noshahar Canals.