Přejít k hlavnímu obsahu

Boj o poslední dvě místa Intel ligy

3. 3. 2012 | 08:46 Counter Strike 1.6
Již 5.března startuje první zápas letošního ročníku "nové" Intel ligy, nám ale stále chybí obsadit dva sloty.Včerejší večer jsme oznámili jeden volný slot. Situace se trošku změnila a máme pro Vás sloty hned dva! Tým SGC, který měl v podstatě slot v první i druhé lize se rozhodl složit pětku jednu a to ve složení xrayL, uno1, kapi1, benq1 a GuardiaN. Tato pětka tedy nastoupí v první lize pod tagem SGC. Jejich druholigový slot zůstává tedy volný.
Výchozí obrázek

Již 5.března startuje první zápas letošního ročníku "nové" Intel ligy, nám ale stále chybí obsadit dva sloty.


Včerejší večer jsme oznámili jeden volný slot. Situace se trošku změnila a máme pro Vás sloty hned dva! Tým SGC, který měl v podstatě slot v první i druhé lize se rozhodl složit pětku jednu a to ve složení xrayL, uno1, kapi1, benq1 a GuardiaN. Tato pětka tedy nastoupí v první lize pod tagem SGC. Jejich druholigový slot zůstává tedy volný.

Turnaj bude náhradou zítřejšího Nightcupu, začneme tedy v 6. Jedinou změnou je, že registrace spouštíme již dnes, počínaje touto chvílí. Podle počtu registrovaných týmů je možné, že zvolíme i jiný systém než SE.

Registruj se do kvalifikace pro Intel ligu.

Rád bych ještě podotknul pravidla pro Intel kvalifikaci.

Pravidla pro INTEL kvalifikaci
- Je přísně zakázáno, aby ve vašem týmu hrál jakýkoliv hráč, který se již Intel ligy zůčastní.
- Je přísně zakázáno hrát s jakýmkoliv zabanovaným hráčem (v případě podezření proběhne kontrola IP či multiúčtů)
- Sestava, kterou přihlásíte na turnaj bude považována za sestavu pro Intel ligu. Její další změny už budou v rámci povolených změn Intel ligy v základní části.
- Řídíme se smoke pravidlem Intel ligy:

Kontrola 32 bit
Před začátkem zápasu jsou všichni přítomní hráči povinni udělat tzv. smokescreen, tedy screenshot ze hry s minimálně jedním viditelně vybouchlým smoke granátem,minimálně jedním modelem spoluhráčů, tabulkou hráčů a net_graphem 1,2 nebo 3. Když se hráč napojí (znovu) na server v průběhu hry, je takovýto screenshot povinen pořídit při nejbližší možné příležitosti.
Všechny smoke screenshoty pořízené během zápasu musí hráči dodat na jeho stránku do konce aktuálního herního kola .BMP.