Pro Activision Blizzard nenastávají dobré časy. Hráči jsou naštvaní, zaměstnanci jsou naštvaní a o sponzorech ani nemluvě. Po soudní žalobě, kterou přinesl stát Kalifornie, nejen, že odešel dlouholetý ředitel Blizzardu, ale sponzoři od firmy dávají ruce pryč. Po Coca-Cole v Overwatch League o své podporovatele přichází i Call of Duty League. První, kteří se od CDL odtrhl, byl T-Mobile. Dnes následují Astro Gaming a US Army.
ASTRO Gaming logo has disappeared from the #CDL2021 website.
— DEXERTO Call of Duty Esports News (@DexertoIntel) August 13, 2021
ASTRO was the presenting sponsor of the MVP awards, but the CDL site has updated to remove ASTRO’s logo completely. pic.twitter.com/zSbc2EyNvC
Zvláště odchod Astro Gaming ligu asi nejvíce zabolí. Dodávali totiž spousty cen, jako třeba headsety a další výbavu. To samé platí pro US Army, kteří dodávali spoustu reklamy. CDL tak přijde i o podsložky Zenni, SCUF, Game Fuel a USAA. Activision Blizzard na tom není zrovna nejlépe. Uvidíme, co bude následovat dál.