Nejnovější kampaň Andreje Babiše je spojená s otevřením dvou očkovacích centrech, kde je možné přijít bez jakékoliv registrace. Jedno se nachází v obchodním centru Westfield Chodov, to druhé přímo na Hlavním nádraží v Praze. Všude po sociálních sítích se okamžitě rozjela diskuze na téma zvolených vakcín, které nejsou možná ideálně vybrány pro danou cílovou skupinu. Mnohem závažnější se ale zdá samotná motivace.
Často kritizovaný český premiér totiž bez jakýchkoliv okolků slíbil, že v místech očkování bude pravidelně probíhat losování o věcné ceny. Jak vám to zní, vytvořit ze snahy o návrat do normálního života loterii?
Čau lidi, ZÍTRA v Praze otvíráme nová očkovací centra pro vás všechny BEZ REGISTRACE. Ve Westfield Chodov vás naočkujeme Pfizerem a na Hlaváku Johnson & Johnson. Můžete vyhrát iPhone 12, tenisky Converse a kupóny na Steam 👍 A dneska i pirátské okénko! https://t.co/MrEHftVfXQ
— Andrej Babiš (@AndrejBabis) July 11, 2021
Nejlákavější odměnou je možnost jednou týdně vyhrát iPhone 12, případně tenisky Converse. Každý den se potom budou losovat dokonce poukázky na Steam! Andrej Babiš opravdu myslí i na mladší cílovou skupinu. Ta sice nepatří mezi ty rizikovější, současně ale může pomoci snížit aktuální čísla či šance na další mutace.
Reakce na sociálních sítích jsou jedna věc, ale i tak bude zajímavé sledovat, jestli se Babišův krok opravdu ujme. Co si myslíte o této snaze nejen pomoct, ale hlavně si získat voliče z řad mladé generace?