Společnost AOC Gaming se zaměřuje na výrobu celé řady produktů, které mají za cíl uspokojit potřeby každého hráče bez ohledu na jeho schopnosti či preference. Vlajkovou lodí této společnosti jsou zejména monitory. A právě na ty se zaměřuje nová kampaň „Jak vybrat monitor“, jejíž součástí je i soutěž o hodnotné ceny.
Cílem kampaně je pomoci uživatelům s výběrem herního monitoru, buď na základě chytrého formuláře, ze kterého uživateli vyjde specifický výběr, nebo dle zjednodušeného výběru na základě předvolených her. Vzhledem k blížícím se Vánocům je to skvělá věc, jelikož pokud si nejste jistí, který monitor vám bude nejlépe vyhovovat, stačí si vyplnit dotazník a získáte přehled. To samé platí i pokud někomu chcete udělat radost, zadáte pouze jeho oblíbenou hru a hned máte horkého favorita!
Kdokoliv, kdo si do 9.1.2022 zakoupí jakýkoliv AOC monitor, má možnost se na portále kampaně zapojit do soutěže, kde může vyhrát jednu z 25 cen. Hlavní cenou je zážitek na celý život - plně hrazený výlet do G2 gaming housu, jde tak o jedinečnou příležitost poznat prostředí, ve kterém přebývají hvězdní hráči jako NiKo nebo Caps! Dále soutěžící mohou získat další ceny, ať už se jedná o druhý totožný monitor, který si soutěžící zakoupil či další periférie!
Ambasadorem tohoto projektu je Mikoláš „Tukan“ Tuček, býválý šéfredaktor časopisu SCORE, kterého můžete znát i z letitého moderování RE-PLAY. Tato ikona české gamingové scény vystupuje ve všech pěti vtipných videích, které k této kampani byly vytvořeny.