Nový příspěvek na Battlefield Blogu nám detailně popisuje novou a zároveň netradiční zbraň, kterou do Battlefieldu 3 přinese DLC Aftermath - kuši. Pokud jste ještě neviděli nové video předvádějí právě tuto zbraň, tak to hned napravte ;)
Teď tu již pro vás mám od EA Czech přeložený příspěvek z Battlefield Blogu:
Jde možná o nejpřekvapivější a nejúdernější zbraň, jaká se kdy v Battlefieldu objevila. V rámci balíčku Aftermath se ve hře objeví improvizovaná kuše. Na dalších řádcích se dozvíte více o způsobech jejího použití a různých druzích šipek, s nimiž se můžete lépe přizpůsobit jakékoli situaci na tomto zemětřesením poničeném bojišti.
V balíčku Aftermath se dění soustředí okolo boje o kontrolu nad ulicemi a budovami poničenými zemětřesením ze singleplayerové kampaně Battlefieldu 3.
Tato kuše vychází z reálných vojenských návrhů. Je zkonstruována ze standardní poškozené útočné pušky M416 a dalších potřebných součástí, jako je kus drátu na tětivu a kusy kovu ke zhotovení mechanismu luku. Výsledkem je sice improvizovaná, ale tiše smrtící zbraň, využívající čtyři základní typy šipek, které měníte podle aktuální situace.
Čtyři typy šipek = snazší adaptace
Jakmile si novou kuši odemknete prostřednictvím úkolu Sticks a Stones, okamžitě získáte přístup ke standardním šipkám ovinutým ostnatým drátem.
I když nikomu nepřejeme zásah touto šipkou, má poněkud krátkou trajektorii a tudíž i efektivní dostřel. Další tři typy šipek lze individuálně odemknout v úkolech. Jak kuši, tak šipky si pak lze přenést i do základní hry.
Vysoce explozivní šipka s krátkou trajektorií letu má na hrotu připevněnu C4 vybuchující při dopadu. I když nemá takovou průraznost jako střela RPG nebo nálož C4, stále dává hráčům třídy Assault (kteří jsou běžně vybaveni granáty coby explozivní zbraní) šanci zlikvidovat bojovou techniku či pomocí taktické destrukce Battlefieldu 3 vytvořit otvor v objektu.
Dále je tu skenovací šipka, v jejíž hlavici je umístěn rádiový vysílač snímající pohyb nepřítele v okolí (konkrétně v okruhu 10 m). Aerodynamicky vyvážená šipka s dvojitým opeřením dá vojákovi jakékoli třídy schopnost zasáhnout nepřítele účinně na velkou vzdálenost. Například třída Engineer může výjimečným způsobem rozšířit své možnosti ve hře tím, že svou specializaci v opravách a ničení bojové techniky a boje na střední vzdálenost doplní možnost zapojit se do akce z dálky.
V tomto ohledu se kuše a její čtyři šipky mohou stát žolíkem pro vojáka každé třídy. I když žádná ze šipek není stejně účinná, jako standardní zbraně, jejichž použití simulují (skutečná odstřelovačská puška bude vždy účinnější, než odstřelovací šipka), možnost rychle je měnit umožní okamžitou adaptaci v každé situaci. Už se moc těšíme na to, jak se tato novinka na bojišti ujme, a to nejen v novém balíčku Aftermath, ale i v základní hře.
Jste-li členem programu Premium, podívejte se na exkluzivní dvouminutové video boje s kuší, které vyšlo právě dnes! Video najdete ve videosekci Battlelogu Premium!