Praha, 26. 11. 2014 – Český prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz si na závěr tohoto týdne připravil speciální 24hodinovou akční nabídku, v rámci které se v pátek 28. 11. 2014 připojí k neoficiálnímu svátku nakupování Black Friday. Ten je zejména v USA synonymem rekordních slev a startem vánoční nákupní horečky. Takto velkolepou akci se slevami až 80 % stejně jako většina obchodníků v USA český prodejce plánuje pouze na jeden den v roce.
Výrazné slevy nabídne CZC.cz především na produkty, které zákazníci tradičně pořizují sobě nebo svým blízkým pod vánoční stromeček, tedy mobilní telefony, tablety, notebooky, televize či fotoaparáty. Chybět v akci nebudou ani komponenty, hry, nejrůznější pouzdra a obaly nebo počítačové příslušenství.
„Celkem nabídneme v rámci Black Friday přes 300 produktů se slevami až 80 %. Na rozdíl od minulého roku letos nespustíme všechny slevy s úderem půlnoci, ale budeme je postupně spouštět v průběhu celého dne. Start poslední slevové vlny je naplánován na šest hodin večer,“ představuje letošní průběh Kamil Demuth, marketingový ředitel CZC.cz. Akční nabídku pro letošní rok naleznete pod tímto odkazem.
Miliardy tržeb v USA
V USA obliba nákupního svátku Black Friday neustále roste. Poslední roky se jej účastní stovky milionů zákazníků, kteří průměrně utratí 423 dolarů. Například v roce 2013 dosáhly tržby obchodníků neuvěřitelných 57,4 miliard dolarů. A jak se ukázalo, velký zájem tento svátek vzbudil i u českých zákazníků.
„Black Friday patřil minulý rok k nejsilnějším dnům v roce. V porovnání s průměrným dnem jsme zaznamenali téměř 3,5násobný nárůst v počtu objednávek,“ hodnotí zkušenosti z minulého roku Tomáš Pilský, obchodní ředitel CZC.cz.