Blizzard si pro nás tentokrát připravil změny, která jsou aktuální v patchi 1.0 Legacy of the Void bety. Pojďme se na tedy na ně společně podívat. Hlavní herní změny:
Blizzard si pro nás tentokrát připravil změny, která jsou aktuální v patchi 1.0 Legacy of the Void bety. Pojďme se na tedy na ně společně podívat.
Hlavní herní změny:
- Polovina Mineral patchů mají 1500 minerálů (stejně jako v HotS), druhá polovina 750.
- Vespene Gayers mají sníženou hodnotu z originálních 2500 na 1700 gasu.
- Začáteční počet těžičů byl zvednut z originálních 6 na 12 pro všechny rasy.
- Všem rasám byl zvednut populační limit hlavních budov:
- Terran: Command Centrum zvednuto z 11 na 15 supply
- Zerg: Hatchery zvednuta z 2 na 6 supply
- Protoss: Nexus zvednut z 10 na 14 supply
- „Skenovací vzdálenost“ jednotek
- Zvětšena pro všechny pozemní jednotky z originálních „5“ na „Dostřel jednotky + 0,5“.
- Vzdalenost bude zvětšena pro jednotky s upgradem na prodloužení dostřelu.
- Rychlost hry byla upravena aby se rovnala realnému času.
- Vysvětlivky nyní zobrazují herní čas ve všech rychlostech
Přehled změn pro jednotlivé rasy:
TERRAN
Nová jednotka: Cyclone
- Vyráběna ve Factory s útokem na velkou vzdálenost jak na pozemní, tak letecké jednotky. Jednotka je vybavena abilitou: Lock On.
- Abilita – „Lock On“: Cyclone zacílí na jeden cíl, automaticky se mu prodlouží vzdálenost dostřelu a rychlost útoku na 14 vteřin.
Marauder
- Zvedut počet útoků z 1 na 2, damage a bonus damage zmenše na polovinu.
Siege Tank
- Tank může být nyní nakládan a vykladán z Medivaku v Siege módu.
Banshee
- Nový upgrade: „Hyperflight Rotors“ – Zrychlý rychlost Banshee o 1.0.
Battlecruiser
- Nový upgrade: „Tactical Jump“ po 4 vteřinách, se Battlecruiser teleportuje do kterékoliv lokace na mapě. Jednotka je po dobu přenosu nesmrtelná.
Raven
- Doba aktivity Point Defense Drony zmenšena ze 180 na 20 vteřin.
- Upgrade „Durable Materials“ nyní zvedá dobu aktivity Point Defense Drony o 10 vteřin. (Z 20 na 30)
Missile Turrent
- Pro povolení postavit Missile Turrent již není potřeba Engineering Bay, ale Barracks.
Thor
- Odebrána abilita: High Impact Payload.
ZERG
Nová jednotka: Ravager
- Jednotka, která se vylíhne z Roache, má zvýšené staty a přidánu abilitu: „Corrosive Bile“.
- Abilita: „Corrosive Bile“ - Plošný skill-shot, který má učinek po krátké době kdy je vypálen. Dopad zasáhne jak letecké, tak pozemní jednotky a zničí veškeré Force Fieldy, na které dopadne.
Nová jednotka: Lurker
- Tier 2 Obléhací jednotka, která vysílá plošný efekt v jedné rovině, pokud je zakopaná.
- Morfuje se z Hydraliska a vyžaduje Lurker Den
Roach
- Odebrá upgrade „Tunneling Claws“. Roachové se nyní můžou volně pohybovat po vyzkoumání Burrow.
- Po vyzkoumání „Glial Reconstitution“ je zvýšena rychlost pohybu pod zemí na Creepu.
Hydralisk
- Přidána proměna v Lurkera
- Odebrán upgrade „Grooved Spines“ a +1 range upgrade byl přidán k upgradu „Muscular Augments.“
Corruptor
- Nová abilita: „Caustic Spray“ – Channelovací abilita, která davá 5 dmg / sekundu do jakékoliv budovy. Damage je zvednut na 25 damage / sekundu po 6 vteřinách nepřerušeného damage.
- Odebrána abilita: „Corruption“.
Swarm Host
- Cena změněna z 200 Minerálů / 100 Vespene gasu, na 100 Minerálů / 200 Vespene gasu.
- Supply změněno z 3 na 4.
- Rychlost pohybu změněna z 2.25 na 2.95.
- Swarm Host nyní vyžaduje upgrade „Burrow“ pro zakopání.
- Swarm Host již nebude kolidovat s Locusty.
- Abilita: „Spawn Locust“ – cooldown zvětšen z 25 na 60 vteřin.
- Abilita již nevyžaduje „Burrow“ pro její aktivaci a musí být manuálně aktivována pomocí klávesové zkratky.
Locust
- Zvýšena rychlost útoku z .8 na .6 .
- Životnost Locustů zvednuta z 15 vteřin (+10 vteřin po vyzkoumání Enduring Locust) na 30 vteřin.
Adrenal Glands
- Rychlost útoku zvýšena z 18.6% na 40%.
Infestation Pit
- Odebrán upgrade „Enduring Locust“.
- Přidán upgrade: „Flying Locusts“ – Swarm host po odpálení vyvolá létající Locusty. Locusti mohou použít abilitu „Swoop“.
- Abilita „Swoop“: Vyžaduje Lair, cena: 200 Minerálů, 200 Vespene Gasu, doba zkoumání 160 vteřin.
- Locust slétne na zaměřenou lokaci a může opět útočit.
Nydus Worm
- Je nyní nesmrtelný po dobu vykopávání.
Viper
- Nová abilita: „Parasitic Bomb“ – Účinkuje pouze na letecké jednotky, působí 90 damage po dobu 7 vteřin. Parasitic Bomb účinkuje na okolní jednotky v dosahu.
Ultralisk
- Upgrade Chitinous Plating: Bonusová Armor byl zvednut z +2 na +4.
PROTOSS
Nová jednotka: Adept
- Pomalá jednotky vyráběná z Gateway, která slouží hlavně pro harass soupeře a může použít abilitu „Psionic Transfer“.
- Abilita: „Psyonic Transfer“ – Adept vytvoří svůj vlastní Pisonic Image, který se může pohybovat, ale nemůže utočit. Po 7 vteřinách se Adept teleportuje na na místo Pisonic Image.
Nová jednotka: Distruptor
- Lehká, rychlá mechanická jednotka, vyráběná v Robotics Facility. Jednotka je vybavena abilitou Purification Nova.
- Abilita: „Purification Nova“ – Po její aktivaci se Distruptor stává nezranitelným a jeho rychlost se rapidně zvýší. Po uplynutí 4 vteřin, Distruptor odpálí masivní AoE damage ve tvaru kruhu. Distruptor ztrácí po odpálení této ability nesmrtelnost i zrychlení.
Monstership (Core)
- Abilita: „Time Warp“ – Rádius této ability by zvětšen z 3.5 na 8. Time Warp se nyní objeví jako malý kruh, který se bude postupně zvětšvat na svojí maximální velikost.
Warp Prism
- Vzdálenost pro naložení a vyložení jednotek bylo rapidně zvýše na 7.
Immortal
- Odebrána abilita „Hardened Shield“.
- Přídána abilita: „Barrier“ – Immortal dostane štít, který pohltí 100 damage po dobu 3 vteřin.
Oracle
- Odebrána Abilita: „Envision“.
- Abilita „Relevation“ nyní odhaluje jak zakopané tak neviditelné jednotky. Cena byla snížena z 75 na 50 energie.
Tempest
- Odebrán bonus damage proti masivním jednotkám.
- Nová abilita: „Disintegration“ – Po zásahu bude jednotka postupně dostávat 500 damage po dobu 80 vteřin.
Carrier
- Doba produkce snížena ze 120 na 90 vteřin.
- Nová Abilita: „Release Interceptors“ – Odpálí veškeré Interceptory do určité oblasti, kde budou aktivní po dobu 60 vteřin.