V noci přišel do CS:GO nový update, který především zahrnuje úpravu vzdálenosti hašení molotovů a zápalných granátů, lampy na T spawnu de_dust2 a "ještěrky" na de_cache.
Kolem třetí ráno dostalo CS:GO malý, byť důležitý, update, jehož částí je úprava podmínek, za kterých se smokem uhasí molotov nebo zápalný granát, konkrétně v jaké vzdálenosti mezi sebou reagují dané dva granáty.
Kromě slabších bugfixů jsme se dočkali i potřebné úpravy "ještěrky", na kterou si stěžovalo mnoho členů komunity i profesionální scény, protože se za ni špatně střílelo i rozpoznávalo bránící Counter-Terroristy.
Úpravy map jsou malé, ale důležité - obzvláště na de_cache (klikněte pro zvětšení)
Poslední důležitou částí je posun lampy v temné na de_dust2, která částečně bránila výhledu při zoomu do "double-doors" a tedy mírně znevýhodňovala Teroristy v AWP duelech na midu.
Celý changelog naleznete zde:
[RŮZNÉ]
- Opraven FOV zoom bug, který byl způsoben přikrčením hned po výstřelu v zoomu
- Opraven případ, ve kterém rychlé mačkání klávesy v "loading screen" způsobovalo problém s připojením na server
- Upravena vzdálenost hašení molotovu/zápalného granátu
[MAPY]
- Dust2:
- Opraveno místo blízko k mid dveřím, kde se mohla zaseknout bomba
- Opraveny texturové bugy na A plantu
- Posunutá lampa blízko T spawnu směrem k midu
- Přidány pamětní grafitti
- Train:
- Opraven bug žebříku blízko k T východu na A
- Opraven bug, ve kterém se granáty zasekly mezi koleje a nedávaly žádné poškození
- Cache:
- Vylepšena silueta zdvižného vozíku
- Opraven problém, který znemožňoval sebrání zbraní pod ventilací (Díky JoshOG!)
Co si myslíte o menších změnách, které Valve provedlo v CS:GO? Uvítali jste změnu ještěrky a lampy?