Dnešní update kompletně ruší veškeré změny provedené třem nejpopulárnějším automatům, M4A1-S, M4A4 a AK-47, a všem pistolím ve hře.
Poslední týden znamenal pro vývojáře CS:GO čiré peklo - jejich revoluční R8 přinesl největší zpětný ráz, bohužel však ne ve hře, jako si přáli, ale mimo ni. Komunita i profesionálové rychle zareagovali na sociálních sítích a fórech a vývojářům netrvalo ani 48 hodin, než nová pistole dostala ukrutný nerf.
S podobnou, přestože menší, reakcí se setkaly i změny ve střelbě hlavních třech automatů a pistolí, které efektivně ztížily všechny styly střelby, včetně těch, které se Valve snažilo vylepšit (tapping, bursting).
Podle vývojářů změnil update příliš mnoho příliš rychle, takže se veškeré změny v nepřesnosti pistolek a hlavních třech automatů (M4A1-S, M4A4 a AK-47) navracejí do původního stavu.
Ve velkém vyjádření se vývojáři omlouvají za chyby, kterých se v posledním updatu dopustili, ale zároveň vysvětlují jejich myšlenkový proces a zdůrazňují, že téma balancování různých stylů střelby úplně neopustili a dočkáme se jiných změn v budoucích updatech.
Celé vyjádření vývojářů k nastalé situaci si můžete přečíst zde.