Kanadská hvězda Twitche věří, že nejzábavnější část esportových turnajů je vyprávění celého příběhu daného hráče nebo týmu a nejen, jak se hráč dostal na pozici, na které skončil. Zábavné tak podle něj nejsou pouze výjimečné vrcholné okamžiky zápasu. XQc se rád vyjadřuje na různá témata, minulý měsíc například prohlásil, že většina streamerů je placena za charitativní streamy, čímž spustil vlnu nesouhlasu na sociálních sítích.
Důvod je to zcela logický, proč xQc považuje sledování turnajů v battle royale hrách, jako jsou Fortnite, PUBG nebo Warzone, za jednodušší a zábavnější přímo pohledem jednotlivých hráčů, než na hlavním komentovaném streamu. BR tituly s tímto bojují víceméně od svého vzniku a turnaje určené výhradně streamerům často sledovaností atakují největší turnaje, protože každý si najde stream svého oblíbence, kde mu nic neunikne.
Během zápasu o několika desítkách minut, kde často umírají hráči z mnoha týmů na různých místech ve stejný moment, je fyzicky nemožné mít detailní přehled o tom, jak a proč se každý hráč dostal do daného bodu, ze kterého zaskóroval, nebo ztratil šance na úspěch. Komentátoři se vždy snaží hledat co nejvíce akce, takže při několika desítkách hráčů či týmů je nemožné budovat jakýkoliv příběh, jehož důležitou součástí je lootování v PUBG a Warzone, nebo sbírání materiálů ve Fortnite. Battle royale hry jsou často o adaptaci na danou situaci, k čemuž nutně potřebujete znát celý kontext, pokud se určitému hráči něco stane. Pokud se esportového zápasu účastní až 100 hráčů, tak se musí divák smířit s tím, že některé detaily z průběhu hry si prostě musí domyslet.