Spolu s celkovým nárůstem tržeb, který se zvýšil o 17 % na 43,1 miliard dolarů, vzrostly tržby z her o celých 50 % a to právě díky úspěchům Game Passu a dalších služeb. Všechny podrobné informace zveřejnil Microsoft na svém Twitteru:
Read the full Microsoft’s Q2 Earnings Release here: https://t.co/Hhgj6eKJpZ
Note about Forward-Looking Statements in earnings tweets: https://t.co/4wiTg498Mc
— Microsoft (@Microsoft) January 26, 2021
Dle dostupných informací se tak tržby Xboxu meziročně zvýšily o 40 %, čehož společnost dosáhla díky nabídce first a third-party her, společně s nárůstem předplatitelů Game Passu. V oblasti hardwaru zaznamenala společnost o 86 % vyšší výdělky, než jak tomu bylo v roce 2019, na čemž má podíl Xbox X a Xbox S, který byl na trh uveden v listopadu.
Analytik Daniel Ahmad poukazuje na rozdíl mezi stejnými kvartály v roce 2020 a 2019, které jsou zásadní díky ekonomickým úspěchům, kterých společnost Xbox v loňském roce dosáhla. Výnosy z hardwaru se dle jeho analýzy zdvojnásobily. Dalším úspěchem je 18 milionů nových předplatitelů, což během konference vyzdvihl CEO Microsoftu Sadya Nadella. Měsíčně je na Xbox Live aktivních 100 milionů uživatelů. Vydání Xboxu ze série X i S jsou podle vedení společnosti těmi nejvíce úspěšnými.
Perličky z konference:
– $2 billion in revenue from third party content this quarter (Which leaves around $1.5bn for first party content / subscriptions).
– 100 million Xbox Live Monthly Active Users (PC/Mobile/Console).
– Best launch month for Xbox console. (X|S)
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) January 26, 2021