Mousesports jsou na scéně od roku 2002 a za celou historii neprošli žádnou větší změnou loga. Tou jedinou byla úprava z erbového provedení na pouhou myš, u níž byl ale problém, že leckdo tohle zvíře v logu neviděl. Právě tenhle faktor byl jedním z nejhlavnějších u proměny, kterou organizace prošla právě včera. Zatímco komunita je, jak už je u rebrandů tradicí, vysoce nespokojená, tak vedení přišlo staré logo zastaralé a po necelých dvaceti letech bylo potřeba se posunout kupředu. Doba si to vyžaduje, je ale otázkou, jestli se nové logo povedlo.
V novém logu bílé nebo sytě červené barvy je o něco lépe rozpoznatelná myš, někdo v něm ale zase vidí srdce, jako ze srandy řekl CS:GO hráč ropz v odhalovacím videu. Mousesports se rozhodli zahodit celou svoji dosavadní identitu, protože nové logo si z toho minulého nevzalo v podstatě nic. Situace tak připomíná změny v Evil Geniuses a Dignitas, jenž ale po vlnách nevole představili další logo, které už z původní oblíbené verze vycházelo.
Je jenom na vás, jaký máte na logo názor, každopádně se dá říci, že u spousty podobných proměn si fanoušci byli schopni zvyknout až po čase, kdy se s novinkou dokázali přece jenom sžít. Jak se říká, zvyk je železná košile.
Kromě nového loga si budeme muset také na nový název, dejte sbohem mousesports. Dosavadní zkratkou názvu bylo mouz, a právě to se nově využije jako hlavní název týmu. Kromě zjednodušování je trendem i zkracovat, a právě tady jsme se dočkali obou procesů najednou. Nově už bude tým s Frozenem znám pouze jako MOUZ, což se v mluvené řeči už tak či tak používalo, takže to je na celém rebrandu tím nejmenším problémem.