V posledním vyjádření od vývojářského týmu League of Legends jsme dostali možnost nahlédnout do jejich eventového systému. Konkrétně do toho, jak si představují, že by další akce měly vypadat. Jako první se dočkáme změn už od čtvrtku 9. prosince, kdy zavítá do hry akce s názvem Debonair. Tou největší změnou se stane to, že nyní už nebudete odměněni za počet odehraných her, ale jak moc času jste u nich strávili.
Příkladem nového systému jsou klasické týdenní míse, které v minulých akcích fungovaly velice jednoduše. Za odehrané zápasy jste získali body podle toho, zda se jednalo o výhru nebo o prohru. Nyní se budou body počítat za odehrané minutu a jejich počet se bude odvíjet od toho, jestli jste svoji hru vyhráli nebo prohráli.
Týdenní mise: Získej 40 bodů, Výhra = 5 bodů | Prohra = 2 body —> Získej 1650 bodů hraním a vyhráváním zápasů. Získej 4 body za každou odehranou minutu, nebo 6 bodů za minutu v případě výhry (Odměna 250 tokenů)
Today's Quick Gameplay Thoughts shares upcoming changes to how games count toward event mission progress!
— League of Legends Dev Team (@LoLDev) December 3, 2021
🏆 https://t.co/agA4UTYXj4 pic.twitter.com/ufMfF00KhD
Mnoho lidem v komunitě se ovšem tento nápad nezamlouvá a považují ho za zbytečné protahování toho, kolik člověk musí reálně strávit času u toho, aby získal nějaké hodnotné odměny. Pokud se postup ještě opravdu prodlouží, tak dalším tématem se stanou prestižní body, za které se dají kupovat speciální skiny. Ty byly takovými milníky během eventů a nyní se jejich získání může ještě více ztížit. To vyvolává lehkou kontroverzi vzhledem k tomu, že se tyto body dají samostatně kupovat v obchodě k některým položkám a tudíž můžou nové eventy více v lidech podnítit potřebu si body koupit a nikoliv poctivě získat během akcí.