Pracoval jste už někdy v minulosti na příběhu, který byl založen na počítačové hře? Jaké jsou výhody a nevýhody u takového projektu?
Nikdy jsem na něčem takovém nepracoval, ale nemyslím si, že by se to mělo od "normální" produkce nějak lišit. Aspoň tak přistupujeme k Arcane. Chtěli jsme jen udělat skvělou TV show, s dobrým příběhem a vizualizací. Věděli jsme přitom, že si zahráváme s lore, jehož fanoušky jsou miliony lidí, takže jsme to museli respektovat. Ale kromě toho si nemyslím, že se Arcane od ostatních seriálů liší.
Tráví vaši tvůrci hodně času hraním videoher, než začnou pracovat na kreativním projektu? Jaké jsou jejich ranky?
Samozřejmě, máme v týmu LoL hráče, ale je jich tolik, že vám jejich ranky nedokážu říct! Být hráčem LoL nebylo pro účast na tvorbě seriálu podmínkou, ale abyste odvedli dobrou práci, musíte prostě hru znát!
Jak moc ovlivňuje styl gameplaye výsledek vaší práce? Je důležité do seriálu přenést kousky hry samotné?
Videohry a animace jsou různé prostředí. Nemůžeme přenést gameplay do seriálu, aniž by to vypadalo směšně. Rychlost, váha nebo pózy charakterů by zkrátka vypadaly divně. Ale hra a seriál jsou rozhodně propojené, takže pro bojové scény jsme mohli použít některé ze skillů nebo abilit (jako např. dash u Linx).
Ovlivňuje nějak typ animace (2D/3D) styl, jakým můžete příběh přivést k životu?
Vůbec nijak. Dokonce je to jedním z klíčových elementů Arcane. Chtěli jsme v seriálu mít atmosféru živé akce. Takže použití animace by nemělo ovlivňovat způsob, jakým se příběh odvíjí. Pokud něco, tak to naopak pomáhá u nápadů, které by byly v reálu hodně těžko proveditelné (jako například Jinx a její bláznivé chvilky), nikdy to pro nás ale nebylo u příběhu limitujícím faktorem.
Jak moc se musíte držet původního lore a herní grafiky? Jak moc naopak máte volnou ruku při využití vlastních nápadů?
Psaní scénáře má v rukou Riot, takže jsme, co se týče dodržování původního lore, dost v suchu. Pokud si z nějakého důvodu myslíme, že bychom mohli využít jiný nápad, probereme to se scénáristy abychom se ujistili, že je to v rámci LoL univerza v pořádku.
Grafická stránka, to je úplně jiný příběh. Fortiche se už dlouhou dobu zapojuje do Riot produkcí a pomáhala definovat umělecký styl skrz videa jako “Get Jinx”, “Warriors” nebo “Rise”. Riot je velmi nápomocný a důvěřuje umu Fortiche, když přijde řeč na cool vizuální nápady.
V trailerech jsme mohli vidět Jinx i Vi v útlém věku. Bylo pro vás těžké držet se jejich oficiálních vzhledů?
I jejich dospělé verze jsou jiné, než ve hře, takže jsme se oficiálního vzhledu držet nemuseli. Ale vzhledem k tomu, že seriál jsme tvořili v chronologickém sledu, jejich teenagerovská verze je ta první, na které jsme pracovali. Bylo to tedy pochopitelně trochu stresující a dali jsme si na tom extra záležet!