Zdá se to neuvěřitelné, ale je to tak. Counter-Strike: Global Offensive slaví desáté narozeniny. Populární nástupce legendárního Counter-Strike 1.6 dál měsíčně láká desítky milionů hráčů, esportová klání se těší čím dál větší popularitě a samotná hra se každým rokem rozrůstá.
V nočním updatu Valve přidalo další novinku - animované samolepky na zbraně. Nové stickery jsou součástí narozeninové kapsule. „Komunita se spojila v soutěži o samolepky k 10. výročí a výsledky mluví samy za sebe - kapsle se samolepkami k 10. narozeninám obsahuje více než 60 návrhů od komunity, včetně zcela nové animované kvality „Lenticular“. Vítězům gratulujeme!“ stojí v oficiálních patch notes od vývojářů.
Velký comeback slaví Tuscan. Jedna z nejpopulárnějších map v CS 1.6 je konečně dostupná ve všech herních módech. Spolu s ní se do CS:GO vrací Anubis a Breach, na Wingman lobbies pak čekají Primetime a Blagai. Mapy Climb, Crete, Hive a Iris byly z matchmakingu odstraněny.
Valve odhalilo také zajímavé statistiky spojené s prodejem samolepek, kapsulí a passů k Major turnajům. Za posledních dvanáct měsíců přispěla komunita profesionálním organizacím a hráčům neuvěřitelnou částkou 70 milionů dolarů (cca 1,7 miliardy korun).
V neposlední řadě mohou hráči se statusem Prime získat speciální narozeninovou minci. Tu získají, pokud nasbírají dostatek zkušeností pro svůj první týdenní drop.