Z těch neznámějších připomeňme:
interpolate bug (v 99% situací má vybíhající velkou výhodu před protivníkem, protože jej vidí dřív), od toho se také odvíjí tzv. "bugování beden".
radar bug, zejména na mapě de_train
není zakomponována podpora vícejádrových procesorů, což zapřičiňuje obrovskou náročnost hry na výkon procesoru.
Ve současné verzi Source enginu, na kterém běží CS:Source a DOD:Source (mám dojem, že je to verze 7, není tento nedostatek ošetřen)
CS:Source je i po téměř čtyřech letech od vydání první beta verze příčinou těch nejhutnějších flamewarů mezi CS komunitou. Jedni jej zatracují, jedněm zase sedl namíru. Všichni se ale shodují, že existují určité "nedodělky", které velmi ovlivňují gameplay celé hry.
Z těch neznámějších připomeňme:
interpolate bug (v 99% situací má vybíhající velkou výhodu před protivníkem, protože jej vidí dřív), od toho se také odvíjí tzv. "bugování beden". radar bug, zejména na mapě de_train není zakomponována podpora vícejádrových procesorů, což zapřičiňuje obrovskou náročnost hry na výkon procesoru.Ve současné verzi Source enginu, na kterém běží CS:Source a DOD:Source (mám dojem, že je to verze 7, není tento nedostatek ošetřen)
Ovšem existuje i verze enginu 11, na které zatím běží pouze Team Fortress 2, které se pomalu začíná prosazovat na herní scéně. Dlouho se spekulovalo, že Valve pracuje na portu CS:S a DoD:S právě pro novou verzi enginu, což se nyní zřejmě potvrdilo, když do Steamových her přibyla položka "Counter-Strike: Source Beta".
Co to bude znamenat? Velký skok, zlepší se FPSka ve hře, díky mnohým opravám v SourceTV bude mnohem jednoduší přenášet zápasy, hra by se celkově měla zpomalit, stát se více "1.6kovou", například v DoD:S se bude nepatrně měnit recoil (nevím jak v css, protože osobně nepoznám mezi recoilem v 1.6ce a v CSS rozdíl ;)). A hlavně zmizí většina otravných bugů.
Bude tohle znamenat revoluci na poli Counter-Strike?