„Dýmovnice, respektive jejich oblaka kouře, jsou nyní dynamické volumetrické objekty interagující s prostředím a reagující na světlo, střelbu a výbuchy,“ stojí na oficiálním webu Counter-Striku.
Dopady na hratelnost
Kouř ze smoků bude v Counter-Strike 2 využitelný mnoha způsoby. Kulky a výbušné granáty mohou oblaka krátce rozptýlit nebo dokonce rozšířit. Jak je vidět v přiloženém videu, hráči si budou moci odkrýt například celý monster tunel na Overpassu nebo kus outsidu na Nuku.
Přirozené zaplňování prostorů
Další veliká změna oproti CS:GO. Dým se bude přizpůsobovat svém okolí. Kouř se nově vyvalí z otevřených dveří a rozbitých oken. Nezastaví ho schody, zaplní delší chodby a spojí se s dalšími oblaky. Kouř se přizpůsobí i bednám a vytvoří nové příležitosti.
A ještě jedna věc - one way smoky v novém Counter-Striku nebudou.
Reakce na světlo
I světlo bude hrát svou roli. Barva smoků bude různá, přizpůsobí se okolí a nasvícení. To je perfektně vidět u střílejícího hráče probíhajícího smokem.