Několik měsíců bez pořádné akce. Hráči a i nedočkaví diváci už se nemohli dočkat, až konečně odstartuje letošní okruh VCT a začne hon za trofejemi a slávou na poli Valorantu. Jenže jak hráči, tak diváci, byli neuvěřitelně zklamaní. Všechno přitom vypadalo v pořádku. Do studia v Los Angeles nacpaného po okraj byli přivítány oba celky, zasedly na svá místa u strojů a na první mapu si vybraly agenty. Jakmile se však hráči ocitli ve hře, něco bylo špatně.
Hra totiž nebyla aktualizovaná a hrálo se na starém patchi. „Jak se něco takového může stát? Měli jste půl roku na přípravu!“, zlobili se diváci. Technická pauza v tomto případě trvala zhruba hodinu, než se konečně dostalo na zápas. Pokud se však přesuneme na druhou stranu světa do Soulu, narazíme na mnohem větší trapas.
Nahh tech pause I’m going to bed
— TenZ (@TenZOfficial) February 17, 2024
Spousta fanoušků brzo vstávala, nebo vydržela dlouho do noci, aby mohla sledovat první zápas z Pacific regionu. Hlavním lákadlem byl návrat Jaccoba „yay“ Whiteakera mezi elitu, jenže zklamání diváků bylo ještě větší než v Americe. Jakmile totiž odstartovala první mapa, opět byla přerušena technickou pauzou, tentokrát audio problémy. V tomto případě se však čekalo dlouhé hodiny, než byl problém vyřešen.
Všichni netrpělivě čekali na svých místech, než byl zápas znovu zahájen. Tahle vyrovnaná bitva se natahovala, dokud stav neskončil remízou 12:12. To byl ale další problém. Hra totiž nechtěla pokračovat do prodloužení, a opět začalo předlouhé čekání, než produkce selhání nevyřeší. Celá BO3 nakonec trvala téměř 6 hodin.
Proč ale měl Riot takové problémy? Mohl za to nedávný snížený počet zaměstnanců? Jako omluvu vrátil divákům peníze za vstupenky a slíbil, že se do příště zlepší.
Announcement pic.twitter.com/oriLRpCufs
— VCT Pacific (@vctpacific) February 17, 2024