Vývojáři z Riot Games mají dobrou zprávu pro jednu z největších komunit v League of Legends. Updatu se totiž dočká Lee Sin. „V tuto chvíli je již veteránem a od svého vydání nasbíral poměrně dost různých skinů. Postupem času to však vyústilo v některé nezamýšlené důsledky, jako jsou nekonzistentní tělesné proporce a podoba. Ty v konečném důsledku ovlivňují výbavu šampiona a jeho 3D model, což mění jeho pocit při pohybu ve hře,“ vysvětluje Megan „Ze Ocelot“ O’Rourke, concept artist Riotu, v novém dev blogu.
„Abychom usnadnili 3D modelování a rigging (který pomáhá nastavit pohyb modelu) a vytvořili konzistentní proporce, aktualizovali jsme koncepty jednotlivých Lee Sinových skinů,“ přibližuje Megan kroky Riotu. „Vzhledem k tomu, že aktualizovaná postava Lee Sina je podobná postavám bojových umělců (je vytáhlý a svalnatý a zároveň štíhlý a fit), některé Leeovy starší skiny už prostě neodpovídaly,“ dodává.
Nejvíce práce mají vývojáři, pochopitelně, se staršími skiny. Ty novější jsou totiž lépe vizuálně zpracované a promyšlenější. U některých skinů ale Riot nebyl spokojený s „nedostatkem identity“. Výrazného vylepšeníá by se tak měl dočkat napříkald Acolyte Lee Sin.
„Hlavním cílem ASU bylo aktualizovat naše staré modely a textury šampionů tak, aby odpovídaly současným výtvarným a technickým standardům League of Legends, a zároveň zachovat a jasně sdělit části identity šampionů, které si hráči oblíbili,“ komentuje Lee Sinův ASU Tereza „Riot Teya“ Rozumková pracující na umělecké stránce postav.
„Modelovat slepého mnicha v trenkách nebylo něco, co bych si kdy dokázala představit, ale tady jsme,“ komentovala česká umělkyně práci na Lee Sinově updatu. Veškeré změny jsou popsány na oficiálním webu League of Legends.