Remedy v minulém roce přiznalo, že Control 2 byl teprve ve fázi konceptu, ale teď už je mnohem dál. Fanoušci mysteriózního akčního hitu by podle všeho měli mít důvod k oslavě, protože druhý díl se přesunul do fáze, kde je podle zprávy studia „hratelný“. Vývojáři odhalili, že se jim podařilo zprovoznit několik klíčových funkcí, které dávají nahlédnout do toho, co hráče čeká. A pokud bylo něco z prvního dílu jedinečné, mají se připravit na ještě větší pecku.
Další je lahůdka, na kterou všichni nostalgici netrpělivě čekají. Remake kultovních her Max Payne 1 & 2, už vstoupil do plné produkce. Co to znamená? Vývojáři už mají hru v takovém stádiu, že je funkční od začátku až do konce! Minulý rok přitom teprve definovali styl a rozsah, ale dnes už to vypadá, že nás čeká skutečný herní klenot. Slibují nové herní prvky, které budou odlišovat tyto remaky od původních verzí.
Navíc, rozpočet na vývoj je stejně velkorysý jako u nedávno vydaného Alan Wake 2, takže očekávání jsou vysoko. Max Payne byla jedna z prvních videoher, která měla v gameplayi tzv. „bullet time“, jenž se poprvé vyskytl ve filmu Matrix. Funguje na principu zpomalení času, aby se postavy mohly vyhnout kulkám. Hráči už se nemohou dočkat, až si „nové“ herní mechaniky vyzkouší a porovnají je s jejich oblíbenou střílečkou.
Nelze opomenout ani na další projekt od studia Remedy, tentokrát s názvem Project Condor. Ten také vstoupil do plné produkce, přičemž vývojáři už mají hotové mapy a různé typy misí. Probíhá intenzivní testování, jak interní, tak i externí, které pomůže hru vyladit a přinést hráčům další unikátní zážitek.