Přejít k hlavnímu obsahu

Nerf, nebo to tak mělo být od začátku? Drastická aktualizace má potenciál zamíchat celou hru

15. 8. 2024 | 13:00 VALORANT Update hry
Nový update mění aspekt, který bylo součástí hry už od samého počátku. Řeč je o agentech Viper a Brimstone a jejich schopnostech. Jejich „molly“ už nebudou mít dosah přes zdi, jak tomu bylo až do minulého patche. Spolu s tímto přišla i úprava Sage.
Brimstone
Brimstone
Zdroj: Riot Games

Pro VALORANT nadešel čas na novou aktualizaci, a i když není zas tak moc obsáhlá, má potenciál pořádně zamíchat stylem, jakým se některé schopnosti používají. Kromě několika příjemných změn z hlediska interakce s předměty a opravy několika chyb, došlo i na úpravu tří agentů.

Nejprve Sage a její Slow Orb. Specifická trajektorie dělala přesné umístění zejména pro hráče nižších ranků obtížné, pokud neznali line-upy. Nově bude na minimapě vidět, kam její Orb míří a jakou pozici zasáhne.

Největší změna se však týká Brimstona a Viper. Jejich kouzla Incendiary a Snakebite nebudou nově přesahovat zdi. Dříve měly tyto schopnosti nekonzistentní účinky v závislosti na přesném místě, kde přistály, od extrémně odlišných velikostí nebo poškození skrz zdi, a v oblastech, kde schopnost nebyla viditelně přítomná. S aktualizací by se tyto schopnosti měly šířit důsledněji a být plně v souladu s vizuálem.

Zatímco někteří tuto změnu nazývají nerfem, ostatní se po dlouhé době radují z „konečně opraveného bugu“. Ať je to jakkoliv, Riot konečně provedl změny, která měla komunita na seznamu přání celé roky.

Student, hráč a fanoušek esportové scény. Věnuji se především Valorantu a League of Legends, cizí mi ale není téměř nic. Taky pleskám španělský fotbálky v hospodách a dám si u toho dobrý pívo.