Pro VALORANT nadešel čas na novou aktualizaci, a i když není zas tak moc obsáhlá, má potenciál pořádně zamíchat stylem, jakým se některé schopnosti používají. Kromě několika příjemných změn z hlediska interakce s předměty a opravy několika chyb, došlo i na úpravu tří agentů.
Nejprve Sage a její Slow Orb. Specifická trajektorie dělala přesné umístění zejména pro hráče nižších ranků obtížné, pokud neznali line-upy. Nově bude na minimapě vidět, kam její Orb míří a jakou pozici zasáhne.
Největší změna se však týká Brimstona a Viper. Jejich kouzla Incendiary a Snakebite nebudou nově přesahovat zdi. Dříve měly tyto schopnosti nekonzistentní účinky v závislosti na přesném místě, kde přistály, od extrémně odlišných velikostí nebo poškození skrz zdi, a v oblastech, kde schopnost nebyla viditelně přítomná. S aktualizací by se tyto schopnosti měly šířit důsledněji a být plně v souladu s vizuálem.
Zatímco někteří tuto změnu nazývají nerfem, ostatní se po dlouhé době radují z „konečně opraveného bugu“. Ať je to jakkoliv, Riot konečně provedl změny, která měla komunita na seznamu přání celé roky.
New Brimstone & Viper Nerf in Patch 9.03 | #VALORANT
V 9.02 // V 9.03 pic.twitter.com/GGo7LACKj9— Valorant Updates (@ValorantUpdated) August 13, 2024