Unity je široce používaný herní engine, který pohání hry jako Among Us nebo Hollow Knight. Vydání Unity 6 však přichází po bouřlivém období v historii společnosti, kdy chtěla vývojářům účtovat poplatky na základě počtu uživatelů. Tato změna, která by znamenala výrazné zvýšení nákladů na vývoj, vedla k široké vlně frustrace a kritiky ze strany herní komunity a donutila Unity přístup aspoň částečně upravit.
„S vydáním Unity 6 se chceme znovu spojit se zákazníky a ukázat jim, že naším závazkem je přinášet to, co je pro ně opravdu důležité,“ uvedl CEO společnosti, Matthew Bromberg. Od nové verze enginu si tak společnost slibuje nejen technický pokrok, ale také výrazné zlepšení vztahů se svými zákazníky, které byly v nedávné době narušeny kontroverzními změnami v cenové politice.
Unity se rovněž zaměří na nový přístup k aktualizacím, který zahrnuje tři typy vydání. Mezi nimi budou hlavní verze, jako je Unity 6, patch verze zaměřené na opravy chyb a vylepšení, a nová kategorie aktualizací nazvaná „Updates“, jež nabídne volitelné nové funkce pro zlepšení výkonu a přístup k novým možnostem. První aktualizace Unity 6, označovaná jako Unity 6.1, bude k dispozici v dubnu 2025.