Globální datum vydání zatím nebylo potvrzeno, ale Riot už aktivně hledá další vydavatelské partnery, aby zajistil její úspěch po celém světě. Podle tvůrců bude Project K zaměřen na unikátní herní mechanismy, které nejlépe vyniknou při hře naživo s přáteli. Hra není fyzickou verzí digitální karetní hry Legends of Runeterra, ale bere si z ní inspiraci v oblasti grafiky a rozsáhlé loru.
Vedoucí projektu, Dave Guskin a producent Chengran Chai, slibují, že jejich láska ke karetním hrám zajistí, aby Project K oslovil nejen fanoušky League of Legends, ale i širší komunitu TCG hráčů. Riot také plánuje podporovat lokální herní scény a turnaje, které by mohly vyrůst až do globálních šampionátů.
Riot neustále rozšiřuje své portfolio o úspěšné spin-offy jako například Arcane na Netflixu, TFT nebo mobilní Wild Rift. Na druhou stranu však některé projekty, jako Legends of Runeterra, nedosáhly očekávaného úspěchu.
Tentokrát sází na to, že fyzické karetní hry zažívají renesanci. Riot věří, že jejich komplexní přístup, zahrnující spolupráci s lokálními obchody a tvorbu kompetitivního ekosystému, přinese potřebný úspěch. I když o hře zatím nemáme příliš podrobností, ambice Riotu jsou jasné: vytvořit nejlepší sociální TCG. A pokud se to podaří, mohl by se svět League of Legends stát novým králem na poli karetních her.