Přejít k hlavnímu obsahu

CS 1.6 s novým updatem

21. 4. 2009 | 01:51 Counter Strike 1.6
Valve opravuje kromě jiného také Begrip jump u CS 1.6!
Přesto, že verze 1.6 naší oblíbené hry Counter-Strike má už za sebou pár roků, občasný update nám stále hru pozmění. Připomeňme si přechod na protokol 48, kdy byla scéna rozdělena na Steam a Nonsteam hráče, a následné opravy hlavně HLTV a serverů trvaly ještě nezmála měsíc.
Výchozí obrázek
images.jpeg

Valve opravuje kromě jiného také Begrip jump u CS 1.6!

Přesto, že verze 1.6 naší oblíbené hry Counter-Strike má už za sebou pár roků, občasný update nám stále hru pozmění. Připomeňme si přechod na protokol 48, kdy byla scéna rozdělena na Steam a Nonsteam hráče, a následné opravy hlavně HLTV a serverů trvaly ještě nezmála měsíc.

Nyní tu máme další povedený "kousek". Tento update bude určitě patřit mezi ty kontroverzní, kdy byl odstraněn například Begrip jump, což nám opět vrací hru o rok dozadu.

Kromě této opravy byly odstraněny nedostatky HLTV a také např. INVALID_STEAM_TICKET, kdy byli hráči kickováni ze serveru.

Kompletní changelog:

Prevent Russian Walking exploit

Server changes

Fixed players being kicked from servers with an INVALID_STEAM_TICKET rejection Added a message to the server console to show when the server has reconnected to Steam Made map name and other variables reported by the server stay more current Fixed mp_timeleft not updating in server rules (or any unlogged cvar for that matter) Show HLTV being connected in the player count for pings Fixed HLTV staying in players list even after disconnect Fixed server hang when a user connects with a specially crafted info string Fixed occasional crash under Linux on startup for SMP machines (Linux) Cleaned up hlds_run script (Linux)