Valve v posledním updatu z noci opravilo double-crouch jump a také opravilo bugy okolo smoků.
Valve v předchozím updatu opravovali synchronizaci pohledu první osoby a třetí osoby. Nešťastně se tím však dopustili jedné zásadní chyby, který způsobila možnost vyskočit o něco výše než dříve. Čímž kromě jiného znemožnili částečně surf a kz mód. Ale velká změna to byla také v klasických kompetitivních mapách, když se například na mapě de_cache dalo skočit z ventroomu do šachty, případně na de_dust2 na modrou bednu, obojí šlo bez jakékoliv pomoci spoluhráčů. Valve opravilo i další bug s tímto spojený, který způsoboval nemožnost zrušit crouch ve vzduchu.
Valve také opravilo další bugy týkající se smoků. Např. smoke stále mohl uhasit molotov zespoda (pod balkónem na mapě de_mirage).
Zajímavou novinkou je úprava nastavení ratů. Raty si nyní můžete nastavit lépe vůči rychlosti vašeho internetu. To by mělo zamezit ztráte paketů. Níže udáváme doporučené hodnoty rate v závislosti rychlosti stahování vašeho internetu. Doporučuji si je nastavit v autexec configu. Nezapomeňte zkontrolovat, zda nemáte ve spouštěcích příkazech +rate.
Rychlost: 6 Mbps a více | Rychlost: méně než 6 Mbps |
rate "786432" | rate - podle tabulky níže |
cl_cmdrate "128" | cl_cmdrate "64" |
cl_updaterate "128" | cl_updaterate "64" |
cl_interp "0" | cl_interp "0" |
cl_interp_ratio "1" | cl_interp_ratio "2" |
Rychlost internetu | Doporučená rate hodnota |
0,5 Mbps | 65536 |
1 Mpbs | 131072 |
1,5 Mbps | 196608 (defaultní hodnota) |
2 Mbps | 262144 |
4 Mbps | 524288 |
6 Mbps | 786432 (maximální hodnota) |
Kompletní changelog
NETWORKING
Allowing wider range for network channel bandwidth rate setting representing allowed game traffic to client:
- Increased default rate to 196608 which will accommodate users with internet connections of 1.5 Mbps or better.
- Players can increase their rate setting up to 786432 to represent 6 Mbps surge bandwidth allowed, but must be aware that requesting high surge bandwidth may cause packet loss if their ISP or network hardware drops packets at a high surge rate.
SMOKE
- Flying smoke grenades no longer have a half-second restriction after a bounce before subsequent bounce can extinguish a molotov.
- Smoke grenades bouncing off a surface not directly on fire will not extinguish a molotov.
- Smoke grenades can no longer stick under a hot surface to extinguish a molotov.
- Smoke can still extinguish fires in a smoke volume even if the emitting smoke grenade rests behind an obstacle.
MISC
- Fixed a bug where players could double crouch jump higher than designed height.
- Fixed a bug where players would not be able to uncrouch in the air.