V noci na dnešek vyšel nový update do CS:GO, v němž se Valve koncentrovali hlavně na vylepšování nového Inferna a opravu menších bugů.
Nová verze Inferna se povedla - to je názor, který sdílí většina hráčů i expertů. Mapa dostala nový grafický kabátek, ale neztratila svou duši. Změny, které Valve provedli, nejsou nikterak drastické a hlavně mají smysl a činí gameplay zábavnějším. I tak je ale mapa teprve na začátku své cesty a předtím, než se dostane do aktivního map poolu (což se obecně očekává), ještě zaznamená mnohé změny. Právě úprava Inferna byla hlavním tématem nového updatu.
Změn se dočkal hlavně áčkový site. Valve mu přidali nové schůdky, vylepšené wallbangy a upravený graveyard, v němž má nyní bránící hráč více prostoru pro manévrování.
Wallbangy byly optimalizovány i na jiných místech - v apartmánech a underpassu, opraveny byly také drobné grafické a movement bugy.
Halloweenský update vylepšuje nové Inferno
Kromě Inferna nový update opravil také několik menších chyb na mapě Cache, zavedl permanentní Overwatch BAN za griefing (v případě, že se daný hráč už v minulosti provinil) a naše milované slepice obdařil novým halloweenským kostýmkem.
Kompletní changelog:
[CSGO]
- Happy Halloween!
[MISC]
- Fixed a regression where players did not fade to black after death with mp_forcecamera 1.
- Added ability to accept friend requests from CS:GO main menu and to send friend requests from match scoreboard.
- Fixed a case where player would sometimes not be placed in competitive matchmaking queue correctly on the very first search after starting up CS:GO which required stopping search and searching again. (Thanks “Trip” for helping with diagnosing the issue)
- Fixed some instances where incorrect or missing reverb was being applied to sounds.
- Latency to official datacenters is now always measured using Steam Datagram Relay.
- A temporary griefing conviction assigned by Overwatch will now be elevated to a permanent conviction if the suspect had a previous temporary griefing conviction.
[MAPS]
Cache
- Minor bugfixes
Inferno
- Added a second set of steps up on A site
- Made wallbangs through windows near A site balcony, A site hut/quad and T apartments towards bridge more consistent
- Pipes in underpass can now be shot through
- Pushed back stairs to graveyard to create more room for defending player
- Made shader for fountain water cheaper to render on low settings
- Prevent name-peeking through gap between pillar and wall in hut/quad
- Fixed various graphical and movement bugs
- Moved back grenade-clip in open door on A site