Vedoucí designer druhého dílu vesmírné strategie StarCraft Dustin Browder dnes zveřejnil článek se statistikami z amerického serveru, které se zaměřují na rozdělení hráčů podle preferované rasy a poměr výher ve všech matchupech v jednotlivých divizích, a také nastínil možné změny ve hře, jež by se mohly objevit v dalším patchi.
Z výše zmíněných dat, přestože měřených pouze na jednom serveru, je názorně vidět, že je nezbytné provést vylepšení u rasy Zergů, aby se ostatním vyrovnala především v počtu hráčů, kteří ji zastupují. Následující změny jsou naplánované pro další patch:
- zvýšení dostřelu roachů
- schopnost infestora Fungal Growth znemožní použití dovednosti Blink u stalkerů
- pro postavení barracksů bude třeba supply depot
- vylepšení rychlosti reaperů bude vyžadovat postavenou factory
- některým zergským budovám bude zvýšen počet hitpointů
Na závěr článku Dustin Browder dodává:
„Chceme, aby naši talentovaní a vášniví hráči StarCraftu II věděli, že jsme tady, nasloucháme a že je naším záměrem pokračovat v pečlivém přístupu k vyvažování hry založeném na ohlasech komunity, našich číslech a údajích, pozorování hráčů a turnajů a našem vlastním čase stráveném na Battle.netu hraní hry společně s vámi.”
Spoluzakladatel a současný výkonný ředitel Blizzardu - Mike Morhaime - ve svém příspěvku, zaměřeném převážně na problémy v Jižní Koreji ohledně druhého dílu StarCraftu, mimo gratulací FruitDealerovi k vítězství v první sezóně GSL ujistil hráče o implementaci místností a sezónních soutěží na Battle.net, včetně těch pro semi- a profesionály. Také poznamenal, že by byl rád, kdyby soutěžní hraní pokračovalo v obou dílech a televizní společnosti došly k dohodě ohledně práv.