Přejít k hlavnímu obsahu
Přihlášení
Registrace
Hlavní navigace
Články
Turnaje
Zápasovník
Hry
Naše projekty
MCR.gg
playzonearena.cz
shop.playzone.cz
pzchallenge.cz
Tipsport CS
The Elder Scrolls
Filtrování podle her
Brawl Stars
CS2
FC 25
Fortnite
LoL
PUBG
Siege
Rocket League
TFT
VALORANT
Filtrovat
Zrušit filtr
2. 5. 2024
|
Gaming
|
iharry
Posun u The Elder Scrolls 6 a Fallout 5? Bethesda chce zvýšit produkci
Na vydání nového dílu The Elder Scrolls si hráči počkají minimálně 15 let od vydání pátého dílu. Datum vydání je dle optimistických odhadů nastaven až na rok 2026. Z Bethesdy už v minulosti zaznělo, že na velké věci je nutno si počkat dlouho. Generální ředitel Todd Howard se však aktuálně pokouší zvýšit produkci, aby vývoj titulů netrval příliš dlouho.
Fortnite
21. 7. 2023
|
Tutorial
|
SheisBara
Jak získat batoh Sigil of The Alliance War zdarma?
Fortnite mívá úžasné spolupráce. V minulosti se Epic Games spojili například s Transformers, Rickem a Mortym nebo Marvelem. Nejnovější crossover je v The Elder Scrolls Online, populární MMORPG. Můžete tak získat exkluzivní kosmetiku ze hry a jeden bonusový předmět dokonce zdarma spolu se samotnou hrou.
1. 1. 2021
|
jirif
Vztah počítačových her a naratologie: Vyprávějí hry příběhy?
Už od začátku 21. století vyvstává v herní filosofii otázka, zda jsou hry umění, či nikoliv. Ano, dnes jsou hry vizuálně i zvukově daleko lépe propracované, než jak tomu bylo například v 90. letech. Ovšem estetický prožitek automaticky neznamená uměleckou podstatu zrakově či sluchově vnímaného objektu. Abychom mohli počítačové hry nazvat uměním, je potřeba daleko hlubší analýzy a bádání. K tomu nám mohou pomoci rozličné klasické vědy, které se pohybují v oblasti literatury, kinematografie, hudebních věd a dalších tradičních uměnovědných teorií. Jednou z takových věd je i naratologie – věda zabývající se mimo jiné popisem struktury vyprávění.
2. 10. 2020
|
jirif
V čem spočívá originalita herního vyprávění?
V předchozích článcích o naratologii a ludologii jsme si přiblížili skutečnost, že některé hry mají vlastnost vyprávět příběhy. Dnes se pokusíme o bližší specifikaci nejvýraznějších charakteristik herního vyprávění (protože se v určitých bodech liší od vyprávění románového nebo filmového, v jiných bodech se prolínají). Snahou autora článku (a autorů knih, ze kterých čerpá) není uzavřít okruh otázek týkajících se dané problematiky, ale spíše najít paralelu mezi naratologií a ludologií a vytvořit další prostor pro bádání v této oblasti.